וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשק אנלוגי בעולם דיגיטלי

9.12.2010 / 14:56

שיטת התצוגה האנלוגית חיה על זמן שאול. חברות המחשוב והאלקטרוניקה הגדולות בעולם מתכננות לעבור לדיגיטל

שנת 2015 תסמן, ככל הנראה, את סופה של התצוגה האנלוגית. כך לפחות מאמינות חברות הענק אינטל, AMD, לנובו, סמסונג ו-LG. חברות אלו יצאו בהודעה על כך שהן מאיצות את הפיתוח וההטמעה של טכנולוגיות תצוגה דיגיטליות דוגמת HDMI ו-DisplayPort במחשבים. הטכנולוגיות האנלוגיות המיושנות יותר, דוגמת VGA ימשיכו להיתמך בחמש השנים הקרובות, אז יעברו מהעולם.

שני הממשקים הדיגיטליים מאפשרים לעצב מחשבים ניידים דקים יותר, ותומכים ברזולוציות גבוהות וצבעים עמוקים יותר מטכנולוגיית ה-VGA בת ה-20. את ממשק HDMI כבר ניתן לראות במחשבים רבים שנמכרים כיום וכן במוצרי אלקטרוניקה שונים דוגמת טלוויזיות ומכשירי DVD. DisplayPort צפוי להיות חיבור התצוגה המרכזי למחשבים, מוניטורים, מסכים שטוחים ומקרנים.

"תצוגה וסטנדרטים של תצוגה מתפתחים במהירות ומביאים איתם פיצ'רים חדשים, דוגמת תמיכה ב-Multi-Display ותלת-מימד. אלו עוברים במהירות ממשתמשי נישה אל המיין סטרים", אמר אריק דאמרס, סמנכ"ל הטכנולוגיה של חברת AMD. "הממשקים האנלוגיים לא שמרו על הקצב, והסטנדרטים החדשים מספקים את אפשרות החיבור הטובה ביותר לעתיד. לדעתנו, DisplayPort הוא העתיד למוניטורים ל-PC, ו-HDMI הוא העתיד של חיבור לטלוויזיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully