וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: משטח כתיבה חסין כדורים

12.12.2010 / 2:58

מי שמאמין שלעולם אי אפשר להיות זהיר מדי בוודאי ימצא עניין במשטח כתיבה חסין לחלוטין, השומר על שלומה של הדפדפת

במקרה הלא סביר שלא שמתם לב – אנחנו חיים באיזור קצת מסוכן. מה לעשות שפה זה לא שווייץ, ושאפילו אם אויבינו מבחוץ נרגעים באופן זמני – לא חסרות לבן-אדם סכנות גם מבפנים. במצב כזה עדיף ללכת על הצד הבטוח, ולהתמגן. ולא רק לשמור על עצמכם – אלא גם על החפצים שלכם.

אם נכנסתם איתי לאווירת הפראנויה, אולי תתעניינו במוצר הבא: משטח כתיבה חסין לכדורים. כן, הוא מתפקד בדיוק כמו כל חתיכת פלסטיק בה אתם משתמשים כדי להשעין את הדפדפת שלכם ולכתוב עליה בנוחות. ההבדל הוא שבניגוד לפלסטיק ההוא – כדורים לא יוכלו לנקב את המשטח הזה, העשוי מחומר קשיח מהסוג שאפשר למצוא באפודי מגן. והרי מה יותר מדאיג אותנו מאשר דפדפת מחוררת בקליעים?

במקרה הלא סביר שאתם לא חוששים לגורל הדפדפת שלכם, קחו בחשבון שאם מישהו מתחיל לירות עליכם בזמן שאתם משתמשים במוצר – תוכלו לנסות ולהגן על גופכם בעזרתו. ואז זה כבר ממש הופך ממציל נייר למציל חיים.

מאבטחים את המסמכים?

חברת Ballistic Systems שמשווקת את המוצר הזה מכרה כבר יותר מ-170,000 חתיכות. היא אפילו נותנת עליו אחריות של לא פחות מ-25 שנה נגד שבר ונזק (אם כי האחריות לא תקפה לקליעים שפגעו במשטח, אלא ל"נזק מקרי" בלבד). מחיר המשטח נע בין 30 ל-40 דולר, בהתאם לגודלו ולרמתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully