וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקידייט

13.12.2010 / 16:33

פרופיל ישן שפתח כנראה ג'וליאן אסאנג' באתר היכרויות מגלה איך רואה את עצמו מייסד ויקיליקס ואיזו אישה הוא מחפש

לא רק לוחם מידע – אלא גם מאהב. מסתבר שג'וליאן אסאנג', מייסד ויקיליקס שהסגיר את עצמו לאחרונה למשטרת בריטניה, נהג להשתמש ברשת לא רק כדי לחשוף סודות מדינה, אלא גם כדי למצוא דייטים. פרופיל של אסאנג' באתר ההיכרויות OKCupid מגלה מספר דברים על הצורה בה הוא רואה את עצמו.

אסאנג' אמנם לא משתמש בשמו בפרופיל, אלא בשם "הארי האריסון" (שם של סופר מדע בדיוני), אך הסברה היא כי מדובר בפרופיל אותנטי. הפרופיל נפתח ב-2006 ולא תוחזק החל מ-2007 – לפני שאסאנג' ופעילותו עלו לכותרות והפכו אותו למסתתר שנוי במחלוקת. הדמות המצטיירת מהפרופיל המפורט היא של אדם המלא בחשיבות עצמית, יהיר ושחצן.

אסאנג' העלה לפרופיל מספר תמונות שלו בפוזות שונות, ופירט על עצמו ועל מה שהוא מחפש. הוא כותב כי אינו "בחור רגיל עם הרגליים על הקרקע" וכי הוא "מלא תשוקה, אקטיביסט אינטלקטואל עקשן מאוד שמחפש סירנה (הכוונה למונח מהמיתולוגיה היוונית המתאר נימפות ים עם גוף של ציפור וראש של אישה) לרומן, ילדים וקונספירציית פשע פוליטית מזדמנת". אסאנג' ממשיך לתאר את אשת חלומותיו כאינטליגנטית מאוד אך לא בהכרח בעלת חינוך רשמי. "אני אוהב נשים ממדינות שסבלו מתהפוכות פוליטיות. התרבות המערבית יוצרת נשים חסרות ערכים וריקות", הוא כותב.

בתיאור עצמו מציין אסאנג' כי הוא מעורב ב"פרויקט זכויות אדם מסוכן" ומדגיש את מעורבותו בתחומי העיתונות, התיעוד הדוקומנטרי, זכויות האדם ואקטיביזם פוליטי. בסעיף "הדבר הפרטי ביותר בו אני מוכן להודות" כותב אסאנג': "יש לי סטוקריות (stalkers) אסייתיות צעירות".

אסאנג' לא התעצל ואף מילא שורה של שאלונים באתר, שתוצאותיהם מעידות כי הוא חכם ברמה של 97% ופרוע מינית ברמה של 87%. הוא אף יכול להתנחם בעובדה ששאלון האתר מעריך כי הוא ילך לעולמו רק בגיל 83.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully