וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק מתייגת אתכם

16.12.2010 / 14:38

הקץ לתיוגים הידניים? פייסבוק מעלה פיצ'ר תיוג תמונות אוטומטי, הנסמך על מנגנון זיהוי פנים שפיתחה

פייסבוק מציגה פיצ'ר חדש לשירות התמונות שלה: תיוג אוטומטי. הפיצ'ר Tag Suggestions יתחיל לעלות לאוויר בשבוע הבא בארצות הברית, ויוטמע בהמשך בשאר העולם. הוא ישתמש בטכנלוגיית זיהוי פנים אותה בנתה פייסבוק יחד עם טכנולוגיה של שותפיה.

הפיצ'ר החדש יעבוד כך: כאשר מתייג את חבריו באלבום תמונות שהעלה, פייסבוק תשתמש בטכנולוגיית הזיהוי ותנסה להצמיד שמות מרשימת החברים שלו לפרצופים שזוהו. לצד פני המצולם תופיע חלונית "מי זה?" ובה הצעת הזיהוי. במידה והמערכת זיהתה נכון – המשתמש ילחץ על כפתור Save Tags כדי לאשר. לדברי סגן נשיא פייסבוק למוצרים כריס קוקס, ההצעות יופיעו רק כאשר האלגורתים יהיה משוכנע בצדקתו. כדי להימנע מטענות על הפרת פרטיות, משתמשים יוכלו להגדיר ששמותיהם לא יוצעו כאפשרות לחברים המתייגים תמונות.

התמונות הן הרכיב הפופולרי ביותר בפייסבוק וכמות התיוגים היומית לפני הכנסת הפיצ'ר החדש היא מעל למאה מיליון. פייסבוק מצפה שהפיצ'ר יגדיל מאוד את כמות התיוגים, וכך ייצור אינטראקציות חדשות בין משתמשים. "עכשיו, אם אתה מעלה תמונות מהחתונה של בן דודך, אנחנו נקבץ ביחד תמונות של הכלה ונציע את שמה, ונחסוך ממך את הצורך לתייג אותה עשרות פעמים. כל מה שתצטרך לעשות זה ללחוץ Save פעם אחת", נכתב בבלוג פייסבוק הרשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully