וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Delicious: סופה של סימניה?

17.12.2010 / 20:29

יאהו עומדת לסגור כמה משירותי הרשת שלה, בתוכם שירות שמירת הסימניות המקוון Delicious. ברשת כבר מוחים

יאהו עומדת לסיים את דרכם של שמונה ממוצריה, כך אישרה החברה. בין הנפגעים: שירות Yahoo! Buzz, שירות MyBlogLog, מנוע החיפוש הנושן AltaVista וגם שירות הסימניות המקוונות Delicious.

סגירת שירות Delicious מסמל את דעיכתם של שירותי הסימניות המקוונות (Social Bookmarks). הוא נולד כסטארט אפ לפני שמונה שנים, תקופה בה פרח תחום זה, ובה נפתחו שירותים רבים שהתחרו זה בזה על הזכות לשמור את הסימניות של המשתמש ברשת ולא רק על המחשב המקומי, וכך לאפשר לו גישה אליהם גם כאשר הוא משתמש במחשב שאינו שלו. ב-2005 קנתה יאהו את החברה. כיום, כאשר הנוהג הוא לשתף בלינקים מעניינים דרך אתרי הרשתות החברתיות, שירותים אלו נחוצים פחות, והיא מחליטה לסגור אותו.

"זהו הפסדם לא רק של אנשים שהשתמשו בדלישס כדי לארכב לינקים שמעניינים אותם ברחבי הרשת, זה הפסד לעתיד – למה שיכול היה להיות", כתב מרשל קירפטריק באתר readwriteweb.com. "חמש שנים לאחר מכן, אנשים רק מתחילים להעריך את הזמינות של פרסום פעילות גולשים, פרסונליזציה ועוד. זו יכלה להיות את (שעושה זאת עבורם), דלישס". במקביל, החלה פעילות בטוויטר למען הצלת השירות, המלווה בהאש-טאג #savedelicious.

יאהו מסרה כי "חלק מפעילות ארגוננו היא הפסקת השקעות במוצרים שאינם מצליחים או שאינם באסטרטגיה הראשית, כדי להתמקד טוב יותר בחוזקותינו הראשיות. אנו מעריכים מחדש כל הזמן את קטלוג המוצרים שלנו". סיום דרכם של מורצים אלו יביא לפיטורם של כ-4% מעובדי יאהו.

עדכון, 18.12.10 בשעה 13:30: בבלוג דלישס הרשמי פורסם פוסט בו נכתב כי השירות אינו עומד לפני סגירה, אלא מוצע למכירה על ידי יאהו, כדי למצוא עבורו בית מתאים יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • יאהו
  • Delicious

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully