וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: משחק המשתנה

19.12.2010 / 8:32

פעם חברת סגה הייתה גדולה במשחקי וידאו. היום מסתבר שמה שיש לה לעשות זה משחקים שמתממשקים למשתנות

היום במדור אנחנו לא בדיוק מביאים לכם גאדג'ט, אלא יותר משהו בכיוון של "המצאה שכמותה עדיין לא ראינו (ואולי טוב שכך)". חברת סגה הייתה פעם מהבולטות בשוק המשחקים. והיום מה? מסתבר שהיא מתעסקת ב... משחקי השתנה.

כן, מוזר (ודוחה) ככל שזה יהיה, לסגה יש ארבעה משחקים שמשתלבים עם פעולת הטלת המים במשתנה ציבורית. אנחנו אמנם רגילים לכך שיש מקומות ציבוריים בהם מעל המשתנות יש שלטי פרסומת, ואולי אפילו מסכים שמקרינים פרסומת – אך מסך שנועד למשחק הקשור לעצם הפעולה המתבצעת במקום – עדיין לא ראינו.

אז מה קורה שם בעצם? המשתין עושה את מה שהוא עושה, כאשר במקביל לפעולתו ובהתאם אליה – עושה דבר דומה גם דמות מצוירת על המסך שמעל (חיישן מיוחד שמותקן במשתנה מאפשר זאת). בניגוד לאדם הבשר-ודם, לפעולתה של הדמות המצוירת על המסך יש השלכות (כפי שאתם יכולים לראות בקטע הווידאו המצורף). באחד המשחקים, למשל, ככל שהזרם חזק יותר – כך עולה מעלה מעלה חציאתה של דמות מצוירת על המסך.

מדאיג לא פחות שלמתקן הזה יש גם אפשרות של משחק לשני משתתפים, דבר שמביא את המושג "תחרות השתנה" למקומות חדשים לגמרי. נו, לפחות לא מדובר במשחק שפועל על מסך מגע... קצת קשה לדמיין הרבה אנשים שיהיו מוכנים לגעת במסך כזה כאשר הם יודעים איפה ביקרו הידיים של השחקנים הקודמים במקביל למסך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully