וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: כספת הסיסמאות

20.12.2010 / 8:32

מיואשים ממספר הסיסמאות שחייבים לזכור? מחשבון "כספת הסיסמאות" יאפשר לשלוף בקלות את הסיסמאות הדרושות

רשת האינטרנט עדיין לא הגיעה לשלב בו היא מסוגלת לאמת את זהותנו ללא הקלדת סיסמה, מה שמאלץ אותנו לעתים לזכור עשרות סיסמאות שהגדרנו לעשרות אתרים. נכון, אפשר להשתמש שוב ושוב בסיסמה אחת או שתיים, אבל זה מאוד לא מומלץ מטעמי בטיחות, שכן אם וכאשר האקר עלה על סיסמה אחת שלכם – הוא למעשה עלה על כולן.

אז מה עושים? הדפדפנים של היום מציעים זכירת סיסמאות ויש גם תוכנות ייעודיות לכך (נסו את RoboForm המצוינת), אבל מי שלא רוצה לשמור את סיסמאותיו על המחשב בו הוא משתמש (מכיוון שמשתמשים בו אנשים נוספים, או כל סיבה אחרת) – מוזמן להכיר את "כספת הסיסמאות".

ה-Password Vault הוא מחשבון קטן בגודל של טלפון סלולרי שניתן לאחסן בו פרטי ההתחברות לאתרים. יש בו שדות של כתובת האתר, שם המשתמש והסיסמה. למכשיר יש מקלדת נפתחת שמאפשרת להקליד את הפרטים בנוחות.

עצור? סיסמה?

"כספת הסיסמאות" מסוגלת להחזיק פרטים של 400 אתרים על כרטיס זיכרון. היא מציגה אותם על מסך LCD. ומה במקרה שמישהו גונב אותו, חלילה? המכשיר מאפשר הגדרת סיסמה לו עצמו, שללא הקשתה לא ניתן לגשת למאגר המידע. חמש הקשות שגויות רצופות של סיסמה זאת ינעלו את המכשיר לחצי שעה. המחיר: 50 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully