וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטל מעבדת את 2011

אינטל הציגה את פלטפורמת המעבדים החדשה שלה - Sandy Bridge, וחשפה 29 דגמים חדשים של מעבדי Core

אינטל מעבדת ומחדשת

אינטל השיקה את ה-Sandy Bridge. ענקית החומרה הודיעה היום על השקת 29 מעבדים חדשים מסדרת Core - הדור השני של הפלטפורמה. החידוש הגדול בפלטפורמה, שכמו הדור הקודם שלה מבוססת על ארכיטקטורת 32 ננומטרים, הוא שילוב של מעבד, מעבד גרפי ובקר זכרון על אותה הקוביה. הדבר מאפשר, חוץ מחסכון במקום, גם לייעל את התקשורת בין הרכיבים האלה. נוסף על כך, המעבדים הגרפיים עצמם טובים יותר, כשבאינטל מבטיחים ביצועים טובים עד פי 2 מאלה של מעבדי הדור הקודם.

המעבדים החדשים עצמם מתחלקים ל-4 קבוצות. באחת מהן, Core i7 Extreme Edition יש רק מעבד אחד למחשבים ניידים; בשלוש הקבוצות האחרות יש הן מעבדים לניידים והן מעבדים לנייחים: תשעה i7 ניידים ושלושה נייחים, ארבעה i5 ניידים ושבעה נייחים, נייד i3 אחד ושלושה נייחים. לטענת אינטל, יותר מ-500 דגמים של מחשבי מותג יורכבו באמצעות המעבדים החדשים, כשחלקם יוצגו כבר בהמשך השבוע, בתערוכת CES שתחל ביום חמישי בלאס וגאס.

הטכנולוגיות החדשות שהוצגו יחד עם המעבדים כוללות כוללות את Intel InTru 3D , שמאפשרת למעבדים לנגן תוכן 3D מתקליטורי בלו-ריי ב-1080p, בנחה ואתה משתמשים ב-HDMI 1.4, כמו גם Quick Sync Video שאמור לאפשר קידוד מואץ של וידאו, Clear Video HD שמטרתו לשפר את איכות התמונה בהצגת סרטי HD ודור 2 של Intel Wireless Display. הטכנולוגיה הזו מאפשרת לניידי אינטל להזרים תוכן בצורה אלחוטית למסכים תומכים, כשעכשיו ניתן לעשות זאת גם ב-1080p.

  • עוד באותו נושא:
  • אינטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully