וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרואיד עוברת טאב

4.1.2011 / 16:42

סמסונג הייתה זריזה בהצבת מתחרה לאייפד - הגלקסי טאב. אך גרסה 3 של אנדרואיד לא תוכל לרוץ על מפרט החומרה שלו

חברת סמסונג הייתה מהמגיבות המהירות ביותר להשקת האייפד של אפל. אמנם בתערוכת CES שמתקיימת השבוע בלאס וגאס יציגו חברות רבות גרסאות משלהן למחשב לוח, אך ה-Galaxy Tab של סמסונג הוא אולי השם היחיד שהצליח להשתרש עד עכשיו לצד שמו של הטאבלט הפופולרי של אפל.

כעת מתברר שהאפקטיביות הזאת עלולה להשאיר את הקונים הזריזים עם מוצר מיושן. גוגל הודיעה לאחרונה שגרסה 3 של מערכת ההפעלה אנדרואיד, המכונה Honeycomb תהיה אופטימלית עבור מחשבי לוח ושיהיו לה דרישות חומרה נוקשות. אחת מהן תהיה מעבד חזק יותר – מעבד ARM כפול ליבה. לגלקסי טאב של סמסונג יש מעבד חלש יותר – והמשמעות היא שלא יהיה ניתן לשדרג את המכשיר לגרסה המתקדמת יותר של המערכת. נכון, גם אפל עומדת להוציא השנה גרסה חדשה של האייפד, אך סביר להניח שניתן יהיה להתקין את מערכת ההפעלה החדשה שתתלווה אליו גם למכשיר האייפד הראשון.

מדובר בטבע הדברים של עולם הטכנולוגיה, בו גרסאות חדשות יוצאות במהירות אחת אחרי השנייה וכמעט לאף מכשיר לא נשאר חדשני בטווח של שנה לכל היותר. עם זאת, קשה להתעלם מהעובדה שהגלקסי טאב נמכר כיום בצורה סדירה כפי שהוא, למרות שהשדרוג המשמעותי של אנדרואיד אינו רחוק. "אם אתה קונה היום גלקסי טאב – אתה קונה טכנולוגיה שתהיה מיושנת כבר בעוד מספר חודשים", מכריז ה-Business Insider, המדווח על הנושא. "כך זה היום עם גאדג'טים, ובמיוחד כשמדובר באנדרואיד. הם נחשבים לישנים שבוע לאחר השקתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully