וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט מציגה: ההימורים שהשתלמו

בנאום שנשא סטיב באלמר ב-CES סקר מנכ"ל מיקרוסופט את הישגיה בשנה שעברה - מהקינקט ועד האופיס - וחשף חידושים

יותר ממיליארד לקוחות יש למיקרוסופט, זאת לדברי מנכ"ל החברה סטיב באלמר. באלמר, שנשא כמו בשנים עברו את הנאום המוקדם של CES, אשר מתחיל את אירועי התערוכה לקהל הרחב, התחיל מכך שסקר כמה מההישגים של החברה בשנה שעברה – מקינקט ועד אופיס.

לדבריו, המוצרים שהושקו הם תוצאות של הימורים גדולים שנלקחו : מחשוב ענן וממשקים טבעיים. וההימורים הללו השתלמו. ברחבי העולם נמכרו 50 מיליון אקס-בוקסים ו-8 מיליון חיישני קינקט (ב-60 הימים הראשונים להשקת המוצר). יותר מ-5,500 אפליקציות זמינות ל- Windows Phone 7, עם מאה אפליקציות חדשות בכל יום. יותר מ-20% מהמחשבים שמחוברים לאינטרנט משתמשים בחלונות 7.

קינקט זה כיף (אם אתה באמריקה)

זוכרים את האקס-בוקס 360? סטיב באלמר זוכר. במהלך האירוע חזר מנכ"ל מיקרוסופט על ההיסטוריה של הקונסולה – מהאקס-בוקס הראשונה ועד להשקת הקינקט (שפותח, לדבריו, דלת לעולם הבידור עבור כל המשפחה). “בזמן שאנחנו מדברים, מיליוני אנשים ברחבי העולם נהנים מבידור על האקס-בוקס. מיליונים אחרים משחקים". לדבריו, האקס-בוקס הופך למרכז הסלון.

אם אתם בארה"ב, בחודשים הקרובים תוכלו להשתמש בקינקט כדי לשלוט על שירותי התוכן המקוונים נטפליקס והולו פלוס (ללא דמי מנוי). אם אתם בישראל, ובכן, לא תוכלו. לא רק כי אקס-בוקס לייב לא זמין רשמית בישראל, אלא גם בגלל שהולו ונפטליקס אינם זמינים אצלנו.

חידוש נוסף שיושק באביב הקרוב לקינקט (בחינם, רק למנויי גולד) הוא מערכת Avatar Kinect. המערכת עוקבת אחר תנועות המשתמש והבעות פניו, ומציגה את אלה בסוג של טוק שואו עם משתמשים אחרים. את הסרטונים שמייצרת המערכת ניתן להעלות לרשת.

נזכרים בצרכנים הפרטיים

הקישור הטבעי אותו עשה באלמר כדי להציג את החידושים של Windows Phone 7 – מערכת ההפעלה הסלולרית החדשה של מיקרוסופט, הוא בין הפלטפורמה לבין האקס-בוקס לייב. לאחר שנים בהם חלונות מובייל לא עניינה את הצרכן הפשוט, והצרכן הפשוט לא עניין את מיקרוסופט בניסיונה לשווק את הפלטפורמה, כעת מנסים בחברה פעם אחר פעם להסביר שהמצב שונה. אכפת להם מגיימרים גם על הטלפון.

התוצאה, לדבריו של באלמר, היא טלפון שמטרתו "להלהיב את משתמש הסמארטפון המודרני", כשבחברה ניסו למצוא את הפעולות הנפוצות ביותר ולפשט אותן. ובמיקרוסופט מרוצים מהתגובות. 9 מתוך 10 משתמשי AT&T שקנו את הטלפון ממליצים עליו.

הדגמה לא מלהיבה

כמו בשנים הקודמות, השתמשה מיקרוסופט בנאום שלה כדי להציג כמה מהמחשבים החדשים של שותפיה. אחרי שני מחשבים של HP, שהמיוחד בהם הוא המעבד, הוצג לפטופ חדש של אייסר עם מסך מגע שני במקום המקלדת וכן, גם גרסה חדשה של Surface – שולחן המגע של מיקרוסופט. הגרסה החדשה יוצרה על ידי סמסונג, וכל פיקסל שלה הוא חיישן, מה שמאפשר להקטין את אריזת המכשיר.

ואם כבר חלונות - באלמר הזכיר את ההכרזה שעשתה מיקרוסופט מוקדם יותר היום: הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה תתמוך במערכות System on a Chip של אינטל, AMD ו-Arm. בהדגמה שעשתה מיקרוסופט, הציגה החברה כמה מהמערכות האלה, אך עם ממשק של חלונות 7. המערכות, ובכן?, עבדו, בלי להלהיב יותר מדי. מדובר במערכות בהן הכל – מהמעבד והמעבד הגרפי, ועד למערכת ההפעלה, נמצא על שבב אחד. משם, כל מה שצריך זה מסך וספק מתח. הבאת גרסה מתקדמת של חלונות למערכות האלה היא הרחבה של שווקים אליהם פונה מיקרוסופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully