וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: אייפון גם בורייזון

8.1.2011 / 19:01

לאחר שנים בהם הפיצה לבדה רשת AT&T את האייפון בארצות הברית, בקרוב תעשה זאת גם חברת ורייזון

לאחר שנים של ציפייה – גם מנויי חברת התקשורת האמריקאית ורייזון יזכו להשתמש באייפון. ורייזון, שהיא ספקית התקשורת הגדולה ביותר בארצות הברית, עומדת לבשר על כך באירוע שתקיים ביום שלישי הקרוב. מהלך זה ייתן לראשונה לצרכני האייפון האמריקאים את היכולת לבחור בין ספקים שונים ויסיים את השליטה של רשת AT&T כרשת התקשורת האמריקאית היחידה בה נמכר המכשיר הנחשק, מעת השקתו ב-2007. בניגוד למכשירי האייפון ב-AT&T, בורייזון ישתמשו במכשירים הפועלים בטכנולוגיית CDMA.

הפרשנים מעריכים שההסכם החדש מגיע בין השאר בגלל נסיקתה של מערכת ההפעלה הסלולרית אנדרואיד מבית גוגל ומהעובדה שמכשירים בהם היא מותקנת נמכרים יותר מאשר אייפונים. בפעולה זאת, כך משערים, מנסה מנכ"ל אפל סטיב ג'ובס לשפר עמדות ולהכניס יותר אייפונים לשוק האמריקאי. האייפון היה גורם מהותי בצמיחתה של AT&T.

"מדובר בדחיפה רצינית לאפל", אמר לוול סטריט ז'ורנל האנליסט טים גריסקי. "זה פותח עבורם בסיס ענק במדינה". האנליסט טוני סקונג'י העריך כי שיתוף הפעולה החדש יכול להביא לשוק עוד עשרה מיליון אייפונים ברשת ורייזון. ורייזון נחשבת לרשת תקשורת אמינה, בעוד שרבים ממשתמשי האייפון ב-AT&T מתלוננים זה זמן רב על שיחות מתנתקות וזמינות קליטה חלקית. אנליסטים אחרים מעריכים כי ספקיות קטנות יותר, דוגמת ספרינט, יתקשו עכשיו אפילו יותר – כאשר שתי חברות כה גדולות מחזיקות במכשיר פופולרי שאינו זמין עבור לקוחותיהן.

לדברי הוול סטריט ז'ורנל, AT&T התכוננה לצעד כזה. חלק מפעולותיה לקראתו היו כבילת רוכשי אייפון 4 לחוזה התחייבות של שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully