וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק לא נסגרת

10.1.2011 / 11:22

מתיחה שרצה ברשת בימים האחרונים טוענת כי פייסבוק תיסגר ב-15 במרץ. היו מי שהאמינו, עד שפייסבוק בעצמה הכחישה

השמועה הבאה כל-כך טיפשית, שכאשר גילינו אותה בימים האחרונים – אפילו לא חשבנו לפרסם עליה ידיעה. אך מסתבר שתלישותה מהמציאות לא מנעה מרבים ברשת להאמין לה ולהתייחס אליה. ייתכן שאתם כבר יודעים על מה אנחנו מדברים: הטענה שפייסבוק תסגור את שעריה ב-15 במרץ. למה? מכיוון שמארק זאקרברג התעייף. נמאס לו, נשבר לו, והוא החליט שעניין הפייסבוק הזה קצת מיצה את עצמו.

לא צריך להיות כתב טכנולוגיה כדי להבין עד כמה תרחיש כזה הוא חסר סיכוי. לפייסבוק יש יותר מ-500 מיליון משתמשים. היא רווחית, ובדיוק נמצאת במהלך שבסופו תקבל מימון של עוד חצי מיליארד דולר. אפילו במצב המאוד לא סביר בו יחליט המנכ"ל בן ה-26 שנמאס לו מהבייבי שלו – ודאי שהפתרון לבעיה לא יהיה סגירה.

אבל הקומון-סנס הזה לא עוצר את פתיי האינטרנט. אלו מפיצים ברשת את השמועה, ונותנים לינקים לידיעות עליה לכאורה. אחד מהם מוביל לאתר Weekly World News, הגרסה האינטרנטית לטבולואידים ההזויים ביותר בארצות הברית – אלו שבעמוד השער שלהם נוהגים לספר על אישה שילדה תיש ועל עוד התגלות של אלביס פרסלי המתחבא. כמובן שגם קבוצות פייסבוק נפתחו כדי למנוע את רוע הגזירה (שם אפשרי: "אם מיליון אנשים יצטרפו לקבוצה הזאת מארק זאקרברג כבר לא יהיה עייף מפייסבוק"?).

ובכן, נאמר שוב את הברור מאליו: פייסבוק לא נסגרת. זו סתם מתיחה שהצליחה הרבה מעל למצופה. כל-כך הצליחה, שפייסבוק עצמה נאלצה להתייחס לנושא. בחשבון הטוויטר של הרשת החברתית (כן, מסתבר שיש לה כזה) – היא פרסמה ציוץ האומר: "לא קיבלנו את המזכר על הסגירה, אז נמשיך לעבוד. אנחנו לא הולכים לשום מקום. רק התחלנו". נקווה שההתחלה שלהם היא הסיום של הבלוף הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully