וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרופון קנתה את גרופר

11.1.2011 / 13:18

אתר המכירות הקבוצתיות המצליח בעולם נכנס לשוק הישראלי עם קניית האתר "גרופר", העובד באותה השיטה

מזה זמן מה ידוע כי אתר הקניות הקבוצתיות הגדול והמצליח בעולם Groupon עומד להיכנס לישראל. כעת מגיעה ההודעה הרשמית, בצורה של הכרזה על קניית אחד השחקנים הקיימים במגרש. גרופון הוציאה הודעה רשמית לפיה היא רכשה את חברת "גרופר" הישראלית, המפעילה את האתר grouper.co.il. מעתה תקרא החברה "גרופון ישראל". סכום העסקה לא פורסם. בהודעה הרשמית לעיתונות נרמז על עשרות מיליוני שקלים, אך באתר TheMarker מעריכים כי מדובר ב-10 מיליון שקל. לדברי גרופר, עד היום מכר האתר 150 אלף שוברים של בתי עסק שונים בתחום הלייף סטייל וחסך ללקוחות 13.5 מיליון ש"ח.

"אנו גאים ששיתוף הפעולה יצא לדרך לאחר שגרופון העולמית בחנה אופציות נוספות בשוק והגיע למסקנה שגרופר הינה החברה עם הפעילות הכי מצליחה והכי חשוב היא מאמינה בצוות שעומד מאחורי החברה" אמר יו"ר גרופר עדו פולק.

צעד זה מגיע במקביל לצעדים דומים שעושה גרופון בהודו ובדרום אפריקה, זאת כחלק משאיפתה להרחיב את פעילותה העולמית. בישראל קיימים מספר אתרים הפועלים בשיטה של גרופון, וניתן להניח כי החברה העריכה שיהיה לה קל יותר להיכנס לשוק רווי דרך קניית שחקן קיים ופעיל בזירה. בשבועות הקרובים תפתח החברה את הנציגות המקומית הרשמית שלה. ראשי ומייסדי גרופר להמשיך להוביל את החברה בשנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully