וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל לא אוהבת חינם

15.1.2011 / 15:24

קצת לפני שהיא חוגגת הורדת 10 מיליארד אפליקציות, אוסרת אפל על עיתונים לספק אפליקציית אייפד בחינם למנוייהם

אפל והמערכת הסובבת את מוצריה (אקו-סיסטם) ממשיכים להגדיר כללים נוקשים למפתחים לסביבת העבודה. השבוע נודע כי החברה פנתה למספר עיתונים אירופאים להם אפליקציות אייפד, והודיעה להם כי היא עומדת לאסור לספק למנויי העיתונים המודפסים גישה בחינם לתוכן העיתון דרך האייפד. הסיבה: במצב כזה אפל לא מקבלת את 30 האחוזים לה היא זכאית ממכירת אפליקציה.

על פי הדיווחים, אפל הגדירה את ה-1 באפריל כתאריך האחרון בו מותר לעיתונים לאפשר למנויי הדפוס שלהם לתת גישה חינמית לאפליקציית האייפד. ייתכן שקרוב לעיתוי זה תוציא אפל גרסה חדשה של מערכת ההפעלה של האייפד, התומכת בחידוש מנויים לאפליקציות תוכן דרך המכשיר. נציג של אחד העיתונים התבטא שבעשותה כך ממלאת אפל תפקיד דומיננטי מדי בשוק זה. מעניין לציין שעיתונים אמריקאים עדיין לא קיבלו הוראה מעין זאת.

במקביל, עומדת אפל לחגוג את הורדת האפליקציה ה-10 מיליארד מחנות האפליקציות שלה. החברה העלתה עמוד הסופר את האפליקציות המורדות. מקצב ההורדות העצום ניתן להבין שהיעד אינו רחוק כל-כך.

לכבוד נקודת הציון הזאת, תתן אפל פרס למי שיוריד את האפליקציה ה-10 מיליארד: זיכוי של 10,000 דולר לשימוש בחנות ה-iTunes. הקונה יוכל לקנות לא רק אפליקציות, אלא גם מחשבי מקינטוש ומכשירי אייפוד, אייפד ואייפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully