וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני ממשיכה להתנייד

האם סוני תכריז על הדור הבא של ה-PSP כבר בסוף ינואר? שמועות חדשות על עתידו של מותג המשחקים הנייד

לאחר שטלפון הפלייסטיישן מבית סוני-אריקסון הפך בחודשים האחרונים לסוד הכי גלוי של תעשיית הטכנולוגיה, האם יכול להיות שלסוני יש עוד אס בשרוול? בבלומברג מדווחים שכן – החברה צפויה להשיק גם גרסה חדשה לקונסולת ה-PSP הניידת שלה, והיא תעשה זאת כבר ב-27 בינואר. אותו הדיווח חוזר גם על הטענה שטלפון ממותג פלייסטיישן יושק בפברואר, ככל הנראה במהלך תערוכת הסלולר הגדולה בברצלונה.

הדיווח של בלומברג גורס כי נוסף על הצגת חומרה חדשה, תשיק סוני גם תוכנית שלמטרתה להשתמש ברשת הבידור המקוון שלה – ה-Playstation Network, כדי לשתף תוכן בין המכשירים הניידים, הטלוויזיות ומכשירים נוספים. נכון לעכשיו, קיימים אלמנטים של שיתוף תוכן בין הפלייסטיישן 3, ה-PSP ומסכי Bravia תומכים, אך נראה כי מדובר רק בשלב ראשון של תוכנית מקיפה יותר.

נכון להיום, סוני נמצאת במקום השני בשוק הקונסולות הניידות. הבעיה היא שמדובר בשוק בו יש רק שני שחקנים גדולים, והמתחרה הגדולה של סוני היא נינטנדו. בשש השנים שעברו מאז השקת ה-PSP, כ-66 מיליון יחידות שלה נמכרו ברחבי העולם, זאת על פי נתוני VGChartz. ה-DS של נינטנדו, לעומת זאת, שווקה בכ-146 מיליוני יחידות.

  • עוד באותו נושא:
  • סוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully