וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינטנדו 3DS: פרטי ההשקה

ה-3DS של נינטנדו תושק בסוף מרץ בארה"ב ואירופה. מחירה האמריקאי יעמוד על כ-250 דולרים

ה-3DS מגיע במרץ. קונסולת המשחק הניידת החדשה של חברת נינטנדו תושק ב-27 במרץ בארה"ב, כשמחירה עומד על 249.99$. באירופה תושק הקונסולה ב-25 במרץ, אך המחיר האירופאי טרם נחשף. גם בארה"ב וגם באירופה תשווק 3DS בשני צבעים בלבד – כחול ושחור.

מספר חברות משחקים כבר הכריזו על תמיכה בקונסולה – 25 מהם צפויים להיות מושקים לפני סוף יוני. כך, למשל, יוביסופט תשווק בחודשי ההשקה של ה-3DS שמונה משחקים, ביניהם גם כותרים חדשים בסדרות ריימן, ספלינטר סל, גוסט ריקון ודרייבר. קונאמי הכריזה כי תשיק גרסה מיוחדת של פרו אבולושן. נינטנדו עצמה תשיק גם היא משחקים בתקופת ההשקה, ביניהם Nintendogs +cats, גרסת 3D של Zelda: Ocarina Of Time ו-Kid Icarus: Uprising.

ה-3DS היא הקונסולה הניידת הראשונה, ואחד המכשירים הראשונים בשוק הטכנולוגיה הצרכנית בכלל, שתכלול מסך המאפשר הצגת וידאו בתלת מימד ללא הצורך במשקפיים מיוחדים. לקונסולה מתג הזזה שמאפשר הקבוע את רמת האפקט, זאת כיוון שדווח כי הוא יוצר עומס על העיניים. באירוע שהתקיים מספר ימים ביפן, בו הוצגה הקונסולה לראשונה בפני קהל, דווחו מספר מקרים של בחילות וכאבי ראש לאחר שימוש של מספר דקות. כמו כן, נינטנדו כבר הוציאה אזהרת שימוש שמסבירה כי אין לתת לילדים מתחת לגיל 6 להשתמש בקונסולה, מחשש לנזק לעיניהם.

  • עוד באותו נושא:
  • נינטנדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully