וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: המנכלב

24.1.2011 / 8:30

אוהבים את הכלב שלכם, אך פחות אוהבים לנקות אחריו? המוצר הזה ינקה את הצרכים מבלי שתצטרכו לגעת בהם

כלב הוא חיה נהדרת ולא פלא שיש רבים כל-כך ממנו בארץ. ידידו הטוב ביותר של האדם הוא אולי חבר נאמן, אבל גם כזה שדורש תחזוקת צרכים לא קטנה. בעלי כלבים צריכים לארגן את היומיום שלהם לפי זמני היציאות של היצור בעל הזנב, מה שלפעמים משמעו הקרבה לא קטנה.

גם כאשר אתם מתפנים לקחת את הכלב שלכם לטיול - זה לא נגמר. אחרי שהוא עושה את מה שהוא עושה – מישהו צריך גם לאסוף את זה, והמישהו הזה הוא אתם. רוב בעלי הכלבים משתמשים בכל מיני וריאציות של עיתונים ושקיות ניילון. המוצר הזה ישמח לחסוך מכם את הפרוצדורה ולהפוך את הניקיון אחר הכלב למשהו יותר נקי וסטרילי. באנגלית קוראים לו ה- Dog Dung vacuum. בעברית אולי יתאים לו השם "המנכלב".

מדובר במכשיר חשמלי לא מאוד קטן שקצת מזכיר קורקינט בצורתו. הוא מופעל על ידי סוללה ומסוגל לשאוב לתוכו את היציקה של הכלב שלכם, מבלי שתצטרכו לגעת בה. כאשר הסוללה שלו מלאה הוא יכול לעשות את העבודה לא פחות מחמישים פעם לפני שתצטרכו לטעון אותו שוב. את ה"אוצר" הוא מעביר לשקית חד פעמית אותה ניתן להוציא מהמכשיר ואז לזרוק. ניתן לשאוב את מה שצריך ממגוון של סוגי משטחים, ביניהם דשא, בטון ואפילו אדמה המכוסה בשלג (לא ממש בעיה עבורנו כאן בישראל). ההפרדה בין חלקי המכשיר לבין השקית הלא מאוד הגיינית היא מוחלטת, כך שאתם לא צריכים לדאוג שאתם מכניסים הביתה לאחר הטיול מכשיר מלוכלך. מה שכן – זה נראה קצת כמו להוציא לטיול לא חיה אחת, אלא שתיים. מחיר המכשיר הלא ממש קומפקטי: 100 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully