וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא צריך יותר את אריק שמידט כמבוגר אחראי"

סיון קלינגבייל, מינכן

24.1.2011 / 14:47

בהתייחסה לחילופי התפקידים בגוגל אמרה סמנ"כלית החברה לתחום החיפוש כי ללארי פייג' יש תשוקה למוצרים וחדשנות

מאריסה מאייר מגוגל התייחסה היום בכנס dld לחילופי התפקידים בחברה ואמרה כי "כבר הרבה זמן גוגל נוהלה כחברה שיש לה 3 ראשים. בסך הכל עשו שינוי בתפקידים. אריק שמידט יהיה היו"ר עכשיו. אנחנו מאוד נרגשים לקראת זה. יהיה לנו מנהיג חדש. שוכחים שלארי היה המנכ"ל במשך 3 שנים. פשוט לא צריך יותר את אריק כמבוגר אחראי. ללארי תמיד הייתה תשוקה למוצרים וחדשנות. אני חושבת שזה אומר משהו על העתיד".

"משתמשים אצלנו הרבה בלוגו. המהות של גוגל היתה תמיד להתמקד בצרכנים. אנחנו בעיקר רוצים שלכולם תהיה היכולת לחדש. אנחנו מאמינים שרעיונות מגיעים מכל מקום. זה חשוב לנו לגשת ללקוחות ולענות על הבקשות שלהם. אפשר כיום להתקשר דרך ג'ימייל. אלו רעיונות שהגיעו מלקוחות".

"לכל אדם יש דרך אחרת להשתמש בגוגל, מכיוון שאנחנו מייצרים מערכת פתוחה שמאפשרת להיכנס. כשגוגל היתה בת 10 הצענו 10 מיליון דולר לפיתוח רעיונות מבחוץ. אנחנו מאפשרים לפתח מוצרים לאנדרואיד ולכרום.

"כשאומרים אצלנו שלמפתחים יש 20% מהזמן לפתח דברים שלהם זה הופך ל120%, כי תכלס יש להם 100% משרה ואז הם עושים עוד 20%. אנחנו מנסים שזה יהיה 50%-50% כי הרבה מהרעיונות החדשים שלנו מגיעים מזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully