וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופז נחשף

25.1.2011 / 15:03

המפרט של מחשב הלוח של HP, המכונה "טופז", דלף לרשת. בתכנון: תמיכה בפלאש ובטכנולוגיית טעינה מתקדמת

המפרט של מחשב הלוח העתידי של חברת HP הודלף לרשת ומגלה פרטים על החומרה בה ישתמשו ככל הנראה בטאבלט, ששם הקוד שלו הוא "טופז".

לפי המסמך שהודלף לאתר precentral.net, צבעו יהיה שחור ומשקלו יהיה 700 גרם. על המחשב יהיו שלושה כפתורים: הפעלה, הגברת קול והורדת קול. הוא ישתמש במעבד שתי ליבות Qualcomm MSM8660 שעובד במהירות של 1.2 ג'יגה הרץ. המעבד תומך במנועי האצה, בהצגת וידאו באיכות HD וב-GPS משולב. המסך יהיה בגודל של 9.7 אינץ' ויתמוך ברזולוציה של 1024 x 768. ניתן יהיה לבחור בנפחים של 16, 32 ו-64 ג'יגה-בייט. כמות הזיכרון הפנימי במכשיר תהיה 512 מגה-בייט. הטופז יתמוך בקישוריות וויי-פיי ובלוטות'. הוא יכלול חיישנים שונים, ביניהם חיישן אור, ושני רמקולים מובנים. הסוללה שלו אמורה להספיק לעבודה של כשמונה שעות, והוא אף יתמוך בטכנולוגיית הטעינה Touchstone של HP, המאפשרת הטענה ממרחק וללא כבלים (לצד אפשרויות סינכרון והעברת קבצים). פיתוח טכנולוגיה זו גם יאפשר בעתיד הזרמת אודיו אלחוטית ועוד אפשרויות שיתוף תכנים.

בניגוד לאייפד של אפל, הטופז יכלול כניסת USB שתאפשר שילובים של התקנים חיצוניים וכוננים ניידים. עוד בניגוד לאייפד – המכשיר יתמוך בטכנולוגיית הפלאש. המכשיר יכלול מצלמה קדמית עם רזולוציה של 1.3 מגה-פיקסל, שתאפשר צילום עצמי ושימוש בווידאו צ'ט. כדי לעבוד ברשתות סלולריות הוא ישתמש בכרטיס SIM, אך אפשרות זאת לא תיכלל בגרסה הבסיסית, שתסתפק בוויי-פיי.

הטופז ימותג בלוגו של HP ושל חברת פאלם (אותה קנתה HP ב-2010), המייצרת את מערכת ההפעלה webOS עליה הוא יעבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully