וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החנות של פלייסטיישן 3 - בקרוב בישראל

סוני צפויה לפתוח את החנות המקוונת של קונסולת הפלייסטיישן 3 בישראל ב-16 בפברואר. תשלום בשקלים, יש. הסכמי תוכן מקומיים, אין.

Playstation Network בדרך לישראל. כפי שדווח ב-Games.co.il ואושר בשיחה של וואלה! TECH עם אדם המקורב לנושא, השירותים המקוונים של סוני עומדים להיפתח לציבור ישראלי כבר באמצע החודש הבא. התאריך להפעלת PSN בגרסתו הישראלית נקבע ל-16 בפברואר, אך עשוי להשתנות.

עם פתיחת שערי ה-PSN המקומי יוכלו בעלי החשבונות שמשוייכים לישראל לגשת לחנות המקוונת בפלייסטיישן 3 וב-PSP – דבר שכיום הינו בלתי אפשרי. מאז השקת הפלייסטיישן 3 בסוף 2006, יכלו משתמשים ישראלים לגשת לחנות ולחלק מהשירותים הנלווים (כמו שירות ה-Playstation Home) רק עם משתמש שנרשם עם כתובת בחו"ל.

כבר ידוע שבתוך החנות ניתן יהיה לשלם בשקלים, באמצעות כרטיסי אשראי ישראליים. עם זאת, לא ידוע בדיוק איזה תוכן יוצע למשתמש הישראלי. מעבר לגרסאות הדגמה חינמיות, מציעה החנות של הפלייסטיישן 3 באירופה וארה"ב גם משחקים מלאים, מוזיקה ואף תכני וידאו. מקצתם אמנם שייכים לסוני עצמה, אך חלק ניכר מתכני החנות הוא של ספקים אחרים. על פי מה שנמסר לנו, לא נחתמו הסכמי תוכן של סוני עם ספקים מקומיים, כך שזמינות התכנים המדוברים תלויה בהגבלות הגיאוגרפיות של הסכמים עליהם סוני חתמה עם בעלי הזכויות בחו"ל.

בשנים האחרונות, חברות משחקים רבות פתוחות יותר לחתימה על הסכמי הפצה מקוונים שאינם מוגבלים גיאוגרפית – כשהדוגמה הטובה ביותר לכך היא החנות המקוונת Steam – כך שיש סיכוי לכך שגם אנחנו נזכה ליהנות ממשחקי צד שלישי בחנות של ה-PSN. עם זאת, בכל הקשור לסרטים ומוזיקה גם ההסכמים שנחתמים כיום הנם שמרניים מאוד, והסכמי הפצה מקוונים מוגבלים בדרך כלל למדינה אחת או מספר נמוך של מדינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully