וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייס בום

26.1.2011 / 16:20

אשה תקפה את בת-דודתה לאחר שהתברר לה שזו חברה בפייסבוק של בחור בו היא מעוניינת ושלא אישר אותה כחברה

לאישור או סירוב לבקשת חברות בפייסבוק יכולות להיות תוצאות קטלניות. כך למדה על בשרה אשה מלונג איילנד שבארצות הברית. ג'יזל פנגוז בת ה-21 בסך הכל ביקשה בפייסבוק חברות מבחור בו הייתה מעוניינת. זמן מה לאחר מכן, יצאה לבלות עם בת דודתה מלני ספנופולוס בפאב מקומי. כאשר נסעו משם חזרה, גילתה ספנופולוס כי קרובת משפחתה נמצאת בקשר עם אותו בחור, שמסתבר שהיא עצמה מעוניינת בו. יתרה מכך – גם היא שלחה לו בקשת חברות בפייסבוק, אך הוא לא אישר אותה.

הגילוי הזה גרם למחזרת הנדחית לעצור את רכבה ולהוריד ממנו את בת דודתה. הוויכוח שהתעורר שם בין השתיים הפך לתגרה אלימה. ספנופולוס חזרה לרכב, ודרסה את פנגוז. לאחר מכן העבירה את ההילוך לרוורס והתנגשה בה פעם נוספת. משום מה לאחר מכן דרשה ממנה להיכנס בחזרה לרכב, אך זו כבר הייתה פצועה והגיבה כי אינה מרגישה את רגליה.

בשלב זה עצר במקום נהג אחר, ששם לב לפעילות החריגה המתרחשת. הוא לקח את הפצועה לבית משפחתה. משם היא הובהלה לבית החולים המקומי, בו אובחנה אצלה רגל שבורה ואגן ירכיים מרוסק. "זה היה פשוט מטורף", אמרה פנגוס. בת דודתה נעצרה, הובאה לבית המשפט שם הואשמה בתקיפה, ושוחררה בערבות. לטענתה, היא בכלל חפה מפשע.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully