וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתראות PSP, שלום NGP

סוני הציגה את הדור החדש של הקונסולה הניידת שלה. תפתח גם חנות למכשירי אנדרואיד עם משחקי PSP

PSP 2 – עכשיו זה רשמי. חברת סוני הודיעה היום כי תשיק בתקופת חגי החורף הקרובה (נובמבר-דצמבר 2011) את הדור השני של קונסולת המשחק הניידת שלה. נוסף על כך, הכריזה החברה כי תפתח חנות משחקים לפלטפורמת האנדרואיד הסלולרית – זאת, ככל הנראה, כהכנה להשקת טלפון פלייסטיישן בעוד כשלושה שבועות.

שמה של הקונסולה החדשה טרם נחשף, כשבסוני קוראים לה כיום NGP – ראשי תיבות של Next Generation Portable (פלטפורמת הדור-הבא). המכשיר, שנראה דומה מאוד ל-PSP הראשון, מתהדר במסך OLED בגודל 5 אינץ' ורזולוציה מרשימה של 960x544. יש לו שני סטיקים אנלוגיים, משטחי מגע קדמיים ואחוריים, חיישני תנועה והטיה, מודם סלולרי מובנה (בלי יכולת לקבל ולהוציא שיחות, כנראה), חיבור Wifi והתקן GPS. נוסף על כך, המשחקים לקונסולה החדשה יגיעו על כרטיסי זכרון – לא סטנדרטיים, ככל הנראה – במקום על תקליטורי UMD.

ההשקה השניה של סוני היא "Playstation Suite” - פלטפורמה שמטרתה להתאים תוכן שהיה זמין עד כה רק ל-PSP ופלייסטיישן, לנגיש גם ממכשירים אחרים. נכון לעכשיו, הוכרזה תמיכה של הפלטפורמה במערכת ההפעלה אנדרואיד, ובהתאם לכך גם תפתח סוני גרסה של החנות שלה עבור מכשירי אנדרואיד מאוחר יותר השנה. לדברי קאז היראי – מנהל חטיבת המשחקים של סוני, הפלטפורמה החדשה לא תהיה תלויית-חומרה, כך שגם מחשבי לוח וגם טלפונים סלולריים יוכלו ליהנות מתוכן של ה-PSP.

נזכיר גם כי בעקבות מגוון רחב של הדלפות, ידוע בוודאות יחסית כי בעוד מספר שבועות, תכריז סוני-אריקסון – חברת הסלולר שהינה שיתוף פעולה בין סוני לבין אריקסון – על מכשיר אנדרואיד ששמו Xperia Play. מדובר בטלפון עם דגש על משחקים, שמטרתו להביא את עולם המשחקים של סוני לסלולר. הטלפון הינו סליידר שבפאנל התחתון שלו ישנם שני משטחי מגע ומקשי משחק.

  • עוד באותו נושא:
  • סוני
  • psp

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully