וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונים מחו"ל בארץ

1.2.2011 / 12:59

Mustop לא לבד: שירות חדש של TNT אקספרס מאפשר להזמין מוצרים מאתרים מחו"ל שאינם שולחים לישראל

חברת השילוח הבינלאומי TNT אקספרס משיקה שירות משלוחים חדש המאפשר לצרכנים הישראלים רכישה מחנויות מקוונות בארצות הברית, שאינן מוציאות משלוחים לישראל. השירות החדש, World Shop, מאפשר ללקוח לקבל כתובת אישית בארצות הברית, בה הוא יכול להשתמש כאשר הוא מזמין מוצרים דרך הרשת. לאחר שהמשלוח מגיע לכתובת זאת, הוא מועבר לישראל תוך שלושה ימים. מדובר בשירות דומה לשירות ישראלי הקיים מזה שנים בשם Mustop.

בזמן התהליך יוכל הלקוח לעקוב אחר קורות החבילה באתר של חברת המשלוחים. עלות השירות למשלוח במשקל של קילו אחד: 28 דולר. משלוח של שני קילו עולה 38 דולר, ומשלוח של חמישה קילו עולה 68 דולר. במשלוחים עד לערך של 1000 דולר עלות שחרור המשלוח מהמכס נכללת בעלות ההובלה (אך ייתכנו חיובים של מיסים ומע"מ). משלוחים בעלי ערך של 1000 דולר ומעלה יחויבו בנוסף להובלה בעמלת שחרור ממכס בסך 185 ש"ח. את התשלום ניתן לעשות בעזרת כרטיסי אשראי או חשבון פייפאל.

יש לציין כי בשנים האחרונות, עם הפיכת סוג זה של שירותים לפופולריים, החלו חנויות רבות בארצות הברית לסרב לשלוח לכתובות שידועות כשייכות לשירותי שילוח בינלאומיים. יש לבדוק את תנאי המשלוח באתרים מהם אתם מזמינים לפני ביצוע ההזמנה.

  • עוד באותו נושא:
  • TNT World shop

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully