וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרואיד משתדרג לקראת מחשבי הלוח

גוגל השיקה גרסת דפדפן לחנות ה-Android Market, וחשפה פרטים חדשים על גרסת Honeycomb של אנדרואיד

גוגל מעדכנת את ה-Market. באירוע שהוקדש לגרסה החדשה של מערכת ההפעלה הניידת Android הודיעה החברה כי היא תשיק גרסת מחשב לחנות האפליקציות Market, שמאפשרת למצוא ולרכוש יישומי אנדרואיד ישירות מהדפדפן. ברגע בו תבחרו להתקין את היישום (ולרכשו אותו, במקרה הצורך), הוא יותקן אוטומטית על מכשיר האנדרואיד שלכם. החנות זמינה ברשת כבר עכשיו.

נוסף על כך, יוכלו מעכשיו מפתחי האפליקציות לתמחר אותן בכל המטבעות הנתמכים על ידי גוגל, זאת על מנת להימנע מבלבול בדמות שערי המרה דינמיים. כמו כן, יוכלו המפתחים למכור תוכן מתוך האפליקציות עצמן, בלי הצורך לעבור ב-Market.

חלת הדבש מוצגת לראווה

חלק ניכר מהאירוע הוקדש ל-Honeycomb – הגרסה החדשה של אנדרואיד, אשר מיועדת למחשבי לוח. באירוע, שזמין לצפיה ברשת, הציגה גוגל את הממשק המחודש של מערכת ההפעלה, והסבירה כמה מהמנגנונים החדשים – רובם מיועדים למפתחים – ששולבו בה.

כך, למשל, אפליקציות קיימות תוכלנה לזכות בהאצת חומרה על מחשבי לוח תומכים באמצעות הוספת שורת קוד אחת בלבד. וגם אם המפתחים לא יוסיפו את שורת הקוד הזו – המערכת אמורה לתמוך בכל האפליקציות הקיימות ללא בעיה. כלי פיתוח נוסף מאפשר להפוך אפליקציות למודולריות, כשהמפתח יכול לסדר אלמנטים שלה בצורה שונה עבור מכשירים שונים. הממשק החדש הותאם גם הוא לשטח המסך הגדול-יחסית של מחשבי הלוח, עם סרגל סטטוס בתחתית המסך, וממשק שמציג את התוכנות ואת המצב האחרון בו הן היו.

המכשיר הראשון שיפעיל את מערכת ההפעלה הזו הוא Xoom - מחשב לוח חדש של מוטורולה, הצפוי להגיע בשבועות הקרובים לחנויות בארצות הברית. על פי דיווחים שטרם אושרו, יהיה לו מחיר גבוה יחסית - 799$ לגרסה הכי מתקדמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully