וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: הקסדה המגלחת

9.2.2011 / 8:51

בהנחה שלא מדובר במתיחה, הקסדה הזאת מסוגלת לגלח ראשים בצורה אוטומטית ובזמן של 20 שניות בלבד

כמו דלילי שיער רבים, גם החתום מעלה נוהג לקצוץ דק-דק את שערות ראשו. הרוטינה הזאת מתרחשת פעם בכמה שבועות בעזרתה האדיבה של מכונת תספורת. למרות שלא מדובר בפרוצדורה ארוכה (משהו כמו עשר דקות) – יש בה מן הטרחה והניג'וס, במיוחד כשהיד מנסה לעשות אקרובטיקה שתביא אותה לאותם מקומות בעורף אליהם יותר קשה להגיע. "אחחח... אם רק היה פטנט שמגלח לי את הראש בעצמו, ובזריזות", ייחלתי לא פעם. ועכשיו הוא הגיע!

כלומר, ייתכן שהוא הגיע, שכן בימים האחרונים מנסים אתרים ונים ברשת להבין אם "קסדת הגילוח" היא אמת לאמיתה או סוג של מתיחה. זה די נראה טוב מדי כדי להיות אמיתי. סרטון הווידאו המציג את הפיתוח מתעד אדם ששם את הקסדה על ראשו השעיר (באופן יחסי ביותר). 20 שניות מאוחר יותר – הקסדה מתרוממת מעל ראש מגולח למשעי. זאת בזכות ארבעה להבים שזזים בפנים וקרם גילוח שמופעל אוטומטית, המותקנים בתוך הקסדה.

אם להאמין לסרטון הזה, לא רק שהקסדה עובדת, היא עושה זאת בלי לשרוט ולחתוך את הראש – עניין מהותי ביותר כשמדובר בסכינים שמסתובבים על הגולגולת שלך. למעשה – גם אם מדובר בפטנט שעובד, שיהפוך למוצר אמיתי – קשה לי לראות איך אפקיר את ראשי לחסדי סכינים שעובדים על אוטומט. אבל אין ספק שהייתי שמח לפתרון שיעשה עבורי את העבודה כך, ועוד בזמן קצר כל-כך.

  • עוד באותו נושא:
  • קסדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully