וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתראות, גיטר הירו

אקטיוויז'ן מפסיקה את פיתוח משחקי המוזיקה שלה - ביניהם סדרת גיטר הירו - לפחות לשנה הקרובה, עקב פופולריות נמוכה

להתראות, משחקי מוזיקה. חברת Activision Blizzard – מפיצת המשחקים הגדולה בעולם, ביטלה היום למעשה את סדרת משחקי המוזיקה שלה, הכוללת כיום את Guitar Hero, Band Hero ו-DJ Hero. כיוון שהחברה משאירה לעצמה את הזכויות למשחקים, יש סיכוי שהם יחזרו למדפים בעתיד, אבל פיתוח הפרוייקטים הנוכחיים בתחום בוטל.

"למרות ממוצע הביקורות המרשים של 92 במקרה של DJ Hero 2, ביקורות טובות ל-Warriors of Rock וציונים של 90 ומעלה למשחק של מתחרינו הישירים (הכוונה היא לרוק באנד), ביקוש למשחקי מוזיקה מבוססי-אביזרים ירד באופן דרמטי" אמר בשיחת משקיעים מנכ"ל חברת ההפצה של אקטיוויז'ן אריק הירשברג בשיחת משקיעים. “בהתחשב בעלויות הייצור והרישוי הגבוהות של הז'אנר הזה, אנו פשוט לא יכולים להפוך את המשחקים לרווחיים בהתבסס על מצב הכלכלה הנוכחי וביקוש. במקום זה, נקדיש את הזמן והאנרגיות שלנו לשיווק ותמיכה בקטלוג הנוכחי החזק של משחקים ותוכן להורדה, בייחוד לצרכנים חדשים כיוון שבסיס המשתמשים של המשחקים ממשיך לגדול".

נוסף על כך, אקטיוויז'ן בליזארד תפטר השנה כ-7 אחוזים מהעובדים שלה – כ-500 אנשים בסך הכל. ולא רק משחקי מוזיקה – גם סדרת משחקי הסקייטבורדינג, שהסתמכה בשנתיים האחרונות גם היא על אביזר חומרה, לא תראה אור השנה. ואם זה לא מספיק, גם משחק הפעולה True Crime לא יושלם.

  • עוד באותו נושא:
  • גיטר הירו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully