וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני אייפדים חדשים השנה?

10.2.2011 / 12:27

לדעתו של הבלוגר הטכנולוגי ג'ון גרובר אפל תוציא השנה לא רק את הדגם השני של האייפד, אלא גם את השלישי

'זירת מחשבי הלוח ממשיכה להתלהט. אמש הכריזה חברת HP על ה-Touchpad, הטאבלט החדש אותו היא עומדת להוציא. השקה זו גרמה לבלוגר הטכנולוגי ג'ון גרובר, לכתוב כי לא רק שהמכשיר החדש של HP יצטרך להתמודד עם יציאות בדגם השני של האייפד, אלא שייתכן והתחרות שלו תהיה כבר מול הדגם השלישי, שלפי גרובר ייתכן ויצא בסתיו הקרוב.

בשלב זה מעריכה עיתונות הטכנולוגיה כי האייפד 2 יצא בסביבות אפריל הקרוב, שנה לאחר השקת הדגם הראשון. גרובר כותב כי "אם התיאוריה שלי נכונה – הם לא רק יהיו בפיגור של חודשים אחר האייפד 2, אם הם יתעכבו עד סוף הקיץ – הם עלולים להיתקל באייפד 3". גרובר ידוע כמקור המוביל לענייני אפל ומדי פעם הוא מפרסם בפוסטים שלו חדשות מעניינות בנוגע לחברה כבדרך אגב. "אם זו לא רק הערכה – הוא יודע משהו", קבע ה-Business Insider.

גל הפרשנויות לדבריו גרם לו לפרסם פוסט נוסף וספציפי יותר, בו הבהיר שמדובר בהשערה. לדעתו של גרובר, האייפד השני יוכרז במרץ ויצא באפריל. הוא יכלול יותר זיכרון ושטח אחסון, ויהיה קל ודק יותר. האייפד השלישי, לדבריו, עשוי להגיע לשוק כבר בספטמבר הקרוב, כשהוא משתמש בגרסה חדשה של מערכת ההפעלה מבית אפל - iOS 5.1. "אני בטוח שאפל רואה את הפוטנציאל ואת הסיכונים הגבוהים. הם לא הולכים 'להשאיר דלק במיכל', והם ישפרו את חומרת האייפד במהירות בה יוכלו לעשות זאת... ייתכן והדגם השלישי יהיה יותר אייפד 2.5 או אייפד 2 פרו", הוא מסייג.

גם בבלוג הטכנולוגי טק קראנץ' חושבים שיש היגיון בפעולה כזאת: "סביר להניח שהאייפד 2 עדיין יוביל לעומת מתחריו, אך אפל לא נוהגת לנוח על זרי דפנה. לכן הם יהלמו עם האייפד 3 בסתיו", מעריך הבלוג, ומציין שייתכן ודגם זה יכלול תצוגת Retina בדומה לאייפון 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully