וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקיה ומיקרוסופט גאות להכריז

נוקיה ומיקרוסופט נכנסות לשותפות חדשה. Windows Phone ושירותי מיקרוסופט מגיעים לטלפונים של נוקיה

נוקיה ומיקרוסופט גאות להכריז. באירוע שהתקיים בלונדון הכריזו נוקיה ומיקרוסופט על שותפות אסטרטגית ארוכת טווח, שמטרתה ליצור אקוסיסטמה חדשה שמבוססת על מכשירי נוקיה, מערכת ההפעלה הסלולרית של מיקרוסופט Windows Phone 7 ושירותי מיקרוסופט דוגמת מנוע החיפוש בינג.


למרות שפרטי שיתוף הפעולה עדיין נמצאים בתהליכי גיבוש, חלקם כבר הוצגו לציבור. בראש ובראשונה, “נוקיה תאמץ את Windows Mobile כאסטרטגיית הסמארטפונים הראשית שלה, כשהיא מחדשת בתחומים כמו צילום, בהם נוקיה מובילה את השוק". מעבר לכך, “נוקיה תעזור להניע את העתיד של Windows Phone. החברה תתרום את הניסיון שלה בעיצוב חומרה, תמיכת שפות, ותעזור להביא את Windows Phone למגוון רחב יותר של נקודות מחיר, שווקים ואזורים גיאוגרפיים". כמו כן, “נוקיה ומיקרוסופט ישתפו פעולה במאמצי שיווק, וישתמשו במפת פיתוח משותפת על מנת להתיישר מאחורי חזון משותף של אבולוציית מכשירים ניידים".


בתחום השירותים, “בינג יפעיל את שירותי החיפוש של נוקיה בכל המכשירים והשירותים... AdCenter יספק שירותי פרסום בקו המכשירים והשירותים של נוקיה". בתחום המיפוי, דווקא נוקיה לוקחת את המושכות, כש"Nokia Maps יהווה חלק ליבה בשירותי המיפוי של מיקרוסופט". מיקרוסופט, מאידך, תביא לשולחן את כלי הפיתוח שלה, על מנת למשוך מפתחים לאקוסיסטמה החדשה, וחנות האפליקציות של נוקיה תשולב עם Windows Marketplace (להתראות, Ovi).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully