וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: החזיר הסופר

13.2.2011 / 8:30

ז'אנר קופות החיסכון בצורת חזיר מקבל טוויסט: אחד שגם סופר את הכסף שהוכנס לתוכו, ולא מצריך שבירה להוצאתו

לא פעם בימים דלילי הכנסה נזכרתי בעצה שנתן לי פעם איש חכם. "שמור גרוש לבן ליום שחור", הוא אמר לי, ואני הצטערתי שלא פעלתי בצורה זו. מי שמעדיף לא להגיע למצב בו הוא מכה על חטא ימצא אולי את ה"דיגי-פיגי" כמוצר מעניין. במיטב המסורת של "קופות חיסכון בצורת חזיר" (מן קטע אמריקאי כזה), מציעה חברת Cisco Sales Corp (לא, זו לא הסיסקו של ציוד התקשורת) קופה מעודכנת לז'אנר: הדיגי-פיגי לא רק יכיל את המטבעות שישולשו לתוכו – אלא גם יספור אותם, ויציג את הסכום על צג דיגיטלי הממוקם על אפו של החזרזיר.

הדבר הזה הופך את הדיגי-פיגי לא רק לקופת חיסכון, אלא גם לכלי ספירת מטבעות, דבר שיכול להיות יעיל למי שרוצה לברר בזריזות כמה כסף הצטבר לו מכל עשרות האגורות. או יותר נכון – מכל עשרות הסנטים, שכן הקופה מזהה רק מטבעות אמריקאיים.

וכפיצ'ר אחרון, הדיגי-פיגי גם פשוט יכול להיות סוג של ארנק נייח לכסף קטן, לכל אלו שנוהגים ללכת מדי פעם למכבסה בשירות עצמי, להשתמש במכונות צילום ולשחק במשחקי וידאו, וצריכים לשם כך מטבעות מדויקים. בניגוד לקופות אחרות בסגנון הזה – הדרך לשחרר את הכסף אינה לשבור את החזיר, אלא פשוט לפתוח אותו ולסגור מחדש, מה שמאפשר את כל אחד מהשימושים הללו. הקופה עובדת על שתי סוללות AA ומחירה הוא 15 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully