וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג מרחיבה את הגלקסיות

באירוע עיתונאים בכנס MWC, הכריזה סמסונג על דגמי המשך של הטלפון Galaxy S ומחשב הלוח Galaxy Tab

סמסונג מרחיבה את הגלקסיה. באירוע העיתונאים שלה ב-MWC – כנס הסלולר הגדול בעולם, שהחל היום (א') בברצלונה, השיקה סמסונג שני מכשירים חדשים, שניהם מוצרי המשך בסדרות מצליחות מ-2010.

המכשיר הראשון שהושק הוא ה-Galaxy S II, המשכו של ה"גלקסי אס", שנמכר ביותר מ-10 מיליון יחידות במהלך 2010. החידוש הגדול במכשיר מגיע בדמות מעבד כפול ליבה במהירות 1 גיגההרץ (לא ברור אם Tegra 2 או אקסינוס של סמסונג) ומסך Super Amoled Plus בגודל 4.27 אינץ' (רזולוציה 480x800). כמו כן, המכשיר מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 2.3 (בדומה ל-Nexus S), אך עם הממשק הייעודי של סמסונג שכולל מספר אפליקציות בלעדיות.

לגלקסי 2 זכרון של גיגהבייט, שטח אחסון של 16 או 32 גיגהבייט, ואפשרות הרחבה עם כרטיס פלאש. מעבר לכך, יש לו מצלמה אחורית עם חיישן 8 מגהפיקסל, מצלמה קדמית עם חיישן 2 מגהפיקסל, ויכולת לצלם וידאו Full HD. כמו בטלפון הקודם של סמסונג שהריץ את אנדרואיד 2.3, גם לגלקסי אס 2 ישנו חיישן NFC – תקן להעברת מידע מאובטח ממרחקים נמוכים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבט נוסף/מערכת וואלה!, צילום מסך

טאב מקבל אח גדול

גם מחשב הלוח של סמסונג, גלקסי טאב, זוכה לגרסה חדשה. המכשיר, ששמו הוא Galaxy Tab 10.1, מצוייד במסך 10.1 אינץ' (מפתיע!), זאת בניגוד למסך 7 אינץ' של הטאב המקורי. למכשיר רזולוציה של 1280x800, מעבד כפול ליבה Tegra 2 במהירות גיגההרץ, מצלמה אחורית עם חיישן 8 מגהפיקסל (וידאו בהפרדה גבוהה), גיגהבייט של זכרון ו-16 או 32 גיגהבייטים של שטח אחסון.

ה-Tab 10.1 הינו מחשב הלוח הראשון של סמסונג שישתמש במערכת ההפעלה Android 3.0, המיועדת לטאבלטים. הוא כולל חיבור רשת אלחוטי, וכיוון שהנו מושק עם רשת הסלולר Vodafone, כולל הטאב גם חיבור אינטרנט סלולרי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוא גדול, הוא גדול, הוא גדול/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • mwc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully