וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלונות על נוקיה - כבר השנה

במסיבת העיתונאים של נוקיה בכנס MWC, נרמז כי המכשיר הראשון של החברה עם Windows Phone 7 יגיע כבר השנה

נוקיה צפויה להשיק מכשיר Windows Phone 7 כבר השנה. באירוע העיתונאים של נוקיה בכנס הסלולר MWC, חשפה ג'ו הארלו, האחראית על הסמארטפונים בנוקיה, כי כבר השנה נוכל לראות מכשיר של החברה שמשתמש במערכת ההפעלה הסלולרית של מיקרוסופט. הדברים נאמרו רק יומיים לאחר ההכרזה על ששיתוף הפעולה במסגרתו המכשיר יושק.

"אנו השותף שיביא חדשנות בעיצוב וחומרה על מנת להציע מכשירים ניידים מצויינים המבוססים על Windows Mobile, וכבר התחלנו במלאכה" צוטטה הארלו באמרה על ידי בלוג הטכנולוגיה אנגאדג'ט". "היו לנו צוותים שעבדו יחד במקומות מעניינים כמו רייקווייק, למשל, והם נפגשים כדי להחליט על תזמון ההשקה של מוצר Windows Phone הראשון. הבוס שלי אמר לי שהוא יהיה שמח מאוד אם ההשקה הזו תהיה ב-2011".

בנוסף, התייחסה הארלו לפלטפורמת הסימביאן, אותה פיתחה נוקיה לאורך השנים, ואשר אמורה להיעלם בעוד מספר שנים. "נעשה השקעות משמעותיות בסימביאן, בטווח הקצר, כדי ששותפינו יוכלו לראות את הערך של הפלטפורמה" אמרה הארלו, בעודה מבטיחה שיפורים בתוכנה וחומרה למכשירי סימביאן קיימים ועתידיים.

העתיד על פי מיגו

סטיבן אלופ, מנכ"ל נוקיה, פירט באירוע על עתידה של מיגו – מערכת ההפעלה הסלולרית שמבוססת על לינוקס והינה פרי של שיתוף פעולה בין נוקיה לאינטל. כפי שכבר הוכרז, מכשיר המיגו הראשון יושק השנה, כשהוא משתמש בפלטפורמת הפיתוח Qt, המשותפת לו ולסימביאן. עם זאת, אלופ דוחה, נכון לעכשיו, שמועות על כך ש-Qt תשמש את נוקיה גם במוצרי Windows Phone, באמרו כי זה עשוי ליצור בלבול אצל מפתחים וצרכנים.

מדבריו של אלופ ניתן להבין כי נוקיה מפתחת רק מכשיר מיגו אחד, ולאחר מכן תשתמש בה כבחלק מלוח השרטוטים עבור מערכת ההפעלה הסלולרית הבאה מבית החברה. לדבריו של אלופ, ההחלטה להתמקד ב-Windows Phone, ולהושיב את מיגו על הספסל, התקבלה בערב של יום חמישי האחרון – מספר שעות בודדות לפני ההכרזה על כך, ומאז נמצאת נוקיה בשיחות עם אינטל על עתיד המערכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully