וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקים עם סוני אריקסון

במסיבת העיתונאים של כנס MWC, חשפה סוני אריקסון באופן רשמי את טלפון הפלייסטיישן שלה, Xperia Play

סוני אריקסון ב-Xperia. חברת הסלולר הכריזה הערב (א') בתערוכת הסלולר בברצלונה על שלושה מכשירי סלולר חדשים מסדרת Xperia, כשהבולט מביניהם הוא ה-Xperia Play – הטלפון הראשון של החברה עם זיקה לקונסולת הפלייסטיישן. הטלפון יושק כבר בחודש הבא, כשבתחילת הדרך הוא יגיע לרשת Verizon בארצות הברית.

ה-Xperia Play, שמריץ גרסה 2.3 של מערכת ההפעלה אנדרואיד, הוא הטלפון הראשון עם תו ה-Playstation Certified – תו שנוצר על ידי סוני לסימון מוצרים אשר יקבלו גישה לחנות המשחקים הסלולרית של סוני. בזמן ההשקה, יהיו בחנות כ-50 משחקים, ביניהם כותרים כמו גיטר הירו (ז"ל), דד ספייס ואססינס קריד, כמו גם משחקי פלייסטיישן 1.

מבחינת חומרה, מדובר בסליידר אופקי שבצדו התחתון מקשי המשחק. למכשיר מעבד Snapdragon במהירות גיגההרץ, מסך 4 אינץ' ברזולוציה 480x854, מצלמה אחורית עם חיישן 5 מגהפיקסל, 512 מגהבייט זכרון ואפשרות הרחבת זכרון עם כרטיס MicroSD. מילה על מקשי המשחק: חוץ ממקשי החיצים ומקשי הפלייסטיישן, יש כאן גם שני משטחי מגע, שמטרתם להחליף את הסטיקים האנלוגיים של בקר DualShock. כמו כן, תוכלו למצוא כאן גם את שני המקשים הסטנדרטיים של בקר פלייסטיישן – Select ו-Start.

לא רק משחקים

שני המכשירים הנוספים שהוכרזו באירוע הם Xperia Pro ו-Xperia Neo. הראשון שבהם הוא סליידר אופקי עם מקלדת מלאה, מסך מגע בגודל 3.7 אינץ' ורזולוציה 854x480, מעבד Snapdragon, גרסת 2.3 של אנדרואיד עם ממשק ייעודי של סוני אריקסון, מצלמה אחורית עם חיישן 8 מגהפיקסל וקדמית עם חיישן 2 מגהפיקסל. שווה לציין כי מסך המכשיר מצוייד בפילטרים של Bravia – סדרת מסכי הטלוויזיה של סוני.

הטלפון השני, Xperia Neo, אשר כולל חיבור HDMI מובנה, ובעל חיישן אינפרה-אדום למטרות שליטה עם שלט חכם. גם למכשיר הזה יש מסך בגודל 3.7 אינץ', עם רזולוציה 854x480 ופילטרים של Bravia, כמו גם מעבד 1 גיגההרץ, מצלמה אחורית של 8 וקדמית של 2 מגהפיקסלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully