וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG תלת מימדית

LG השיקה רשמית את ה-Optimus 3D - סלולרי שמאפשר לראות חומרי תלת-מימד ללא הצורך במשקפיים מיוחדים

LG תלת מימדית. החברה חשפה בצורה רשמית את ה-Optimus 3D – מכשיר סלולר עם מסך שמאפשר צפיה בחומרי 3D ללא הצורך במשקפיים, אשר גם מצוייד בשתי מצלמות אחוריות על מנת לאפשר צילום 3D. כמו כן, הציגה החברה את מחשב הלוח שלה – Optimus Pad, שמבוסס על גרסה 3.0 של מערכת ההפעלה אנדרואיד.

Optimus 3D – החשיפה המעניינת ביותר של LG בתערוכה, הוא טלפון המבוסס על מעבד כפול ליבה TI OMAP4, עם 4 גיגהבייטים של זכרון ושטח אחסון של 8 גיגה. יש לו מסך בגודל 4.3 אינץ' (רזולוציה 480x800), המאפשר צפיה ב-3D ללא משקפיים ממספר זוויות, כמו גם חיבור HDMI שמאפשר להקרין חומרי 3D על מסכים תומכים. מצלמת ה-3D של המכשיר מצויידת בחיישן 5 מגהפיקסל.

מבחינת תוכנה, מתבסס הטלפון על אנדרואיד בגרסה 2.2, זאת כשב-LG אומרים שבעתיד היא תעודכן לגרסה 2.3. מעבר לכך, חשפה LG שיתוף פעולה עם יוטיוב, במסגרתו יופץ Optimus 3D עם אפליקציית 3D של אתר הסרטונים הפופולרי בעולם. נזכיר כי כבר לפני יותר משנה חשפה גוגל את היכולת של יוטיוב להמיר סרטונים שצולמו בדו-מימד ל-3D.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שתי מצלמות, לצילום 3D/מערכת וואלה!, צילום מסך

Optimus – גם למחשבי לוח

הטאבלט של LG, גם הוא ממותג Optimus, כולל מסך בגודל 8.9 אינץ' ורזולוציה 1280x768. למרות שגודלו קרוב יותר לזה של האייפד (9.7 אינץ') מאשר לזה של הגלקסי טאב מבית סמסונג (7 אינץ'), ב-LG גורסים כי ניתן להחזיק את ה-Optimus Pad בנוחות ביד אחת.

למחשב הלוח מעבד כפול ליבה במהירות 1 גיגההרץ מסדרת Tegra 2 של NVIDIA, מערכת הפעלה Android 3.0 Honeycomb, 32 גיגהבייטים של זכרון, קישוריות 3G ו-Wifi ומצלמת 3D בה מצוייד גם ה-Optimus 3D. את החומרים שתצלמו באמצעות המצלמה לא תוכלו לראות בתלת מימד על הטאבלט עצמו, כי אם על מסכים תומכים בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנדרואיד 3, מצלמת 3D/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully