וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Windows Phone 7 מתחדשת

מערכת ההפעלה הסלולרית של מיקרוסופט תזכה השנה לדפדפן חדש, תמיכה בריבוי יישומים וטוויטר מובנה

אינטרנט אקספלורר 9 מגיע ל-Windows Phone 7. במהלך נאומו של סטיב באלמר בתערוכת הסלולר MWC בברצלונה, הכריז מנכ"ל מיקרוסופט כי בהמשך השנה תושק גרסה מיוחדת של הדפדפן החדש מבית החברה למכשירי סלולר עם מערכת ההפעלה WP7. לדבריו, הגרסה הזו תכלול האצת חומרה על מנת להציג דפי אינטרנט, גם כאלה עם המון אלמנטים גרפיים, בצורה הזהה למחשב האישי. בין השאר, יתמוך הדפדפן החדש ב-HTML5 (אך לא בפלאש),

מעבר לכך, חזר באלמר על הטענה שהושמעה עוד לפני מספר חודשים, באמרו כי במהלך 2011 תזכה Windows Phone 7 לתמיכה מלאה בריבוי יישומים. חידוש נוסף שיגיע השנה הוא אינטגרציה מלאה של שירות המיקרו-בלוגינג Twitter לתוך מערכת ההפעלה, בצורה הדומה לזו של פייסבוק כיום. שירות ענן נוסף שייתמך הוא SkyDrive – שירות אחסון מבית מיקרוסופט, ועמו תגיע גם תמיכה בגרסת הענן של אופיס. לא ברור מה מאלה, אם בכלל, ייכלל בעדכון המשמעותי הראשון של WP7, אשר יגיע בחודש הבא. מה שכן ידוע על העדכון המדובר, הוא שתיכלל בו תמיכה בהעתקה והדבקה של טקסט.

יישום נוסף שהוצג במהלך ההדגמה הופך את מכשירי WP7 לאביזרים נלווים עבור בקר הקינקט של קונסולת האקס-בוקס 360. בסרטון ההדגמה שהוצג, נראה משחק שהשתמש הן בקינקט והן בשני מכשירי Windows Phone. לא ברור מתי היישום הזה יגיע לשוק, אך במיקרוסופט מבטיחים שכל החידושים שהוצגו השנה יגיעו לכל מכשירי Windows Phone 7 שהושקו כבר, ולא רק לאלה העתידיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully