וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HTC מתחברת לפייסבוק

HTC השיקה שני טלפונים עם כפתור פייסבוק, מחשב לוח ראשון וגרסאות חדשות לסדרות פופולריות Desire ו-Wildfire

HTC מרעננת את סדרות המוצרים שלה, משיקה שני טלפונים עם דגש על פייסבוק ומחשב לוח. ענקית הסלולר הטייוונית הציגה הבוקר (ג') בתערוכת הסלולר MWC בברצלונה חמישה דגמים חדשים של טלפונים סלולריים. שניים מהדגמים כוללים מקש ייעודי לרשת החברתית פייסבוק. מעבר לכך, השיקה החברה מחשב לוח המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד.

מטרת כפתור הפייסבוק, שנכלל במכשירי HTC Chacha ו-HTC Salsa, איננה דווקא להכניס אתכם לדף הבית של הרשת החברתית. ברגע בו מזהה המכשיר כי אתם ביצעתם פעולה אותה ניתן לשתף בפייסבוק, יתחיל הכפתור להבהב "בעדינות", על מנת להזכיר לכם שאת התמונה שצילמתם או עדכון על המוזיקה שאתם שומעים אפשר לשתף ברשת החברתית. בלחיצה על הכפתור, ישותף התוכן. במקרה של מוזיקה, ינסה המכשיר לזהות אוטומטית מהו השיר המושמע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וכן, גם סלסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הן סלסה והן צ'הצ'ה הנם מכשירי אנדרואיד, שמשתמשים בגרסה 2.3.3 של מערכת ההפעלה (הגרסה החדשה ביותר כיום), כשמעליה הממשק הייעודי של HTC, ששמו Sense. הממשק אף מרחיב את החיבור לפייסבוק. כך, קישור בין ספר הטלפונים לבין רשימת החברים, יאפשר לכם לראות לא רק מי מתקשר אליכם, אלא גם מה העדכון האחרון שלו בפייסבוק והאם יש לו יום הולדת מתקרב.

שני המכשירים משתמשים במעבד שמהירותו 600 מגההרץ, כוללים 512 מגהבייט של זכרון ו-512 מגהבייט של שטח אחסון מובנה, מצויידים במצלמת 5 מגהפיקסל אחורית ומצלמת VGA קדמית. ההבדלים ביניהם הם בכך שצ'הצ'ה הוא מכשיר עם מקלדת מלאה ומסך מגע קטן יחסית, של 2.6 אינץ', ואילו הסנסה הוא מכשיר ללא מקלדת פיזית ועם מסך מגע של 3.4 אינץ'. שניהם יגיעו לשוק ברבעון הבא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טלפון פייסבוק ומחשב לוח, יחד עם Desire חדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכניסים Sense לטאבלטים

מכשיר נוסף אותו חשפה HTC היום הוא ה-Flyer – מחשב הלוח הראשון של החברה. הטאבלט, שגודל המסך שלו עומד על 7 אינץ' (רזולוציה 1024x600), שוקל כ-415 גרם – מעט יותר מהגלקסי טאב של סמסונג, ששוקל 380 גרם. בתוכו תמצאו מעבד במהירות 1.5 גיגההרץ, 1 גיגהבייט של זכרון, 32 גיגהבייט שטח אחסון, מודם סלולרי ו-GPS מובנים, מצלמת 5 מגהפיקסל אחורית ו-1.3 מגהפיקסל קדמית, וחיבור WiFi בתקן N. כמו כן, יגיע מחשב הלוח עם עט מגע – דבר נדיר מאוד בעולם הטאבלטים כיום.

הייחוד של מחשב הלוח הזה מגיע בתחום התוכנה. למרות שה-Flyer מבוסס על אנדרואיד 2.4 ולא 3.0 (הגרסה הראשונה שמותאמת למחשבי לוח), הוא יעשה שימוש נרחב בממשק ה-Sense של HTC, כשזה הותאם למכשיר. מעבר לכך, כתוצאה מהשקעה של HTC בחברת OnLive, שמריצה משחקים בחוות שרתים ומזרימה אותם למסכים של לקוחותיה (כך שניתן יהיה לשחק בכל משחק מחשב, לא משנה על איזה מסך אתם נמצאים), תגיע עם המכשיר אפליקציה של שירות OnLive.

מרעננים את הסדרות המוכרות

טלפון הדגל החדש של HTC הוא ה-Incredible S. מדובר במכשיר עם מסך בגודל 4 אינץ' (רזולוציה 800x480), 768 מגההבייט של זכרון, 1.1 גיגהבייט של שטח אחסון פנימי, מצלמה אחורית של 8 מגהפיקסל וקדמית של 1.3 מגהפיקסל. למכשיר אנדרואיד 2.2, וממשק HTC Sense. הוא יושק ברבעון השני של 2011.

טלפון ה-Desire הפופולרי-עד-מאוד של HTC מקבל גם הוא שדרוג, בדמות Desire S. מעבר לשינוי בעיצוב, המכשיר הזה מגיע עם מעבד במהירות 1 גיגההרץ, אך המסך שלו הוא בגודל 3.7 אינץ' (רזולוציה 800x480) והמצלמה שלו היא 5 מגהפיקסל. חידוש נוסף בהשוואה לדגם הקודם הוא הוספה של מצלמה קדמית לשיחות וידאו, ושדרוג אנדרואיד לגרסה 2.4. גם הטלפון הזה יושק ברבעון השני של השנה.

גם הסדרה הזולה-יותר של מכשירי אנדרואיד מבית HTC, ששמה Wildfire, זוכה להוסיף היום לשורותיה דגם חדש, בשם Wildfire S. למכשיר מעבד 600 מגההרץ, מסך בגודל 3.2 אינץ' (רזולוציה נמוכה יחסית, 340x480) 512 מגהבייט זכרון, מצלמת 5 מגהפיקסל וגרסה 2.4 של אנדרואיד. גם הוא, כמו האחרים, יושק ברבעון הבא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא שוכחים גם את Wildfire/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • htc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully