וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

isoHunt במתקפת תביעות

15.2.2011 / 12:14

חודשים ספורים לאחר שהפסיד בתביעה של חברות הסרטים, מוגשת נגד אתר isoHunt תביעה של חברות תקליטים

isoHunt שוב מגיע לבית המשפט. כשבוע לאחר התביעה שהגישו אולפני הסרטים נגד אתר הוטפייל, נודע כי קבוצה של 26 חברות תקליטים - ביניהן סוני, EMI, וורנר ויוניברסל – הגישה תביעה נגד אתר הטורנטים הקנדי, בטענה של הפרת זכויות יוצרים. התביעה הוגשה למעשה לפני מספר חודשים, אך רק כעת פורסם המידע לגביה.

התובעים שואפים לסגור את האתר ולקבל ממנו פיצויים על סך 4 מיליון דולר. לאחרונה עמד האתר ומייסדו גרי פונג בפני תביעה דומה של אולפני הסרטים בארצות הברית, והפסיד בה. "הנתבעים והמשתמשים של isoHunt פועלים ביחד, כחלק מקהילה של שיתוף קבצים, וזאת במטרה לשכפל ולהפיץ הקלטות השייכות לתובעים ועוד תוכן המוגן בזכויות יוצרים. האתר מעוצב ומופעל במטרה לייצר רווח מהפרת זכויות היוצרים, והנתבעים מעודדים זאת", נכתב בתביעה.

בפסק הדין של התביעה הקודמת שהוגשה נגד האתר, דרש ממנו השופט לצנזר את תוצאות החיפוש של המנוע בהתבסס על רשימה של אלפי מילים שסופקו על ידי ארגון הקולנוע האמריקאי, ה-MPAA, או להפסיק לחלוטין את פעילותו בארצות הברית. האתר עשה זאת, ונמצא כעת בתהליך ערעור על פסק דין זה. עכשיו, על ידי התביעה הנוכחית, עוברת המתקפה גם לקנדה, המדינה בה פועל האתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully