וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל משיקה תוכנית מנויים

אפל הציגה תוכנית מנויים עבור ה-App Store, בה יוצעו מנויים על כל סוגי התוכן הזמינים בחנות: עיתונים, שירים, משחקים ועוד

אפל משיקה תוכנית מנויים עבור חנות האפליקציות App Store, שזמינה כעת למערכות ההפעלה iOS ו-Mac OS. התוכנית, שנחשפה לראשונה בהשקת העיתון The Daily, תהיה זמינה החל מהיום לכל מפיצי התוכן שעובדים עם ה-App Store. אלה יוכלו להציע מנויים על כל סוג של תוכן שזמין בחנות – מעיתונים, דרך שירים ותוכניות טלוויזיה, ועד למשחקים.

המפיצים יוכלו לקבוע את מחיר המנוי ואת תקופתו (שבועי, חודשי, דו-חודשי, רבעוני או שנתי), כשהרכישה תתבצע באמצעות מערכת הרכישה הסטנדרטית של ה-App Store. גם הפעם, תשמור אפל על 30 אחוז מהרווחים לעצמה, ותעביר את 70 אחוזים הנותרים למפיץ, במקרה ונעשה שימוש במערכת. בו בזמן, החברה תאפשר למפיצים להשתמש, בנוסף למערכת של אפל, גם במערכות מנויים חיצוניות, כשבמקרה הזה המפיץ ישמור על כל הרווח. התנאי לכך הוא שבמערכת הפנימית, ממנה אפל מרוויחה, מחיר המנוי יהיה זהה או נמוך יותר מזה שבחיצונית.

סטיב ג'ובס – מנכ"ל אפל שנמצא כעת בחופשת מחלה אך עודנו מעורב בהחלטות אסטרטגיות של החברה – צוטט בהרחבה בהודעה לעיתונות אותה הפיצה אפל בנושא. "הפילוסופיה שלנו פשוטה – כשאפל מביאה מנוי חדש לאפליקציה, אפל מרוויחה 30 אחוז; כשהמפיץ מביא מנוי חדש או קיים, הוא שומר על 100 אחוזים מהרווח ואפל לא מרוויחה כלום" אמר ג'ובס. לדבריו, הדרישה להשוואת מחירים נועדה "לאפשר ללקוחות לעשות מנוי בקלות, בלחיצה אחת, ישר מתוך האפליקציה".

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully