וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפורים כועסות בתלת-מימד

16.2.2011 / 13:44

חברת Rovio, מפתחת Angry Birds, מגלה כי היא עובדת על גרסת תלת-מימד ללהיט, וגרסה ל-Windows Phone 7

גרסה בתלת מימד וגרסה למערכת ההפעלה Windows Phone 7 – אלו התכנונים לגבי המשחק הפופולרי Angry Birds. בראיון שהעניק לאתר pocket-lint.com פיטר וסטרבקה, ממפתחי המשחק בחברת "רוביו", גילה את התוכניות לעתיד עבור ציפורי הקאמיקזה. לדבריו, הסיבה שעדיין לא יצאה גרסה של המשחק למערכת ההפעלה הסלולרית של מיקרוסופט היא פרוצדורות מצד חברת הענק "שיש לה הרבה עורכי דין", לפיו. העבר של מיקרוסופט ורוביו בעייתי משהו, שכן חברת המשחקים הפינית התרגזה כאשר מיקרוסופט השתמשה בלוגו של AngryBirds בהשקת Windows Phone 7 ללא הסכמה, לפני שנסגר שיתוף הפעולה בין השתיים. כעת מנסות שתי החברות לפתוח דף חדש.

וסטרבקה אמנם ציין שהחברה עובדת על גרסה תלת-מימדית של המשחק, אך לא פירט לאיזה פלטפורמות היא מיועדת ומתי תושק. "בנינו בעבר הרבה משחקים תלת-מימדיים, כך שאין למידה רבה שעלינו לבצע כדי לשחזר את הטכנולוגיה הזאת ב-Angry Birds, אמר. רוביו אף רכשה לפני מספר שנים חברה המתמחה במשחקי תלת-מימד בשם Pixelgene.

Angry Birds הוא כיום המשחק הסלולרי הפופולרי ביותר בעולם, עם עשרות מיליוני הורדות בפלטפורמות השונות, ומקום גבוה ברשימת האפליקציות המורדות ביותר. הצלחתו הולידה גל של משחקי המשך, מרצ'נדייז ואפילו סרט קולנוע בהתהוות.

  • עוד באותו נושא:
  • Angry Birds
  • rovio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully