וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה עוגיה

ענבל אורפז

16.2.2011 / 16:09

מותג העוגיות אוריאו חוגג את יום הולדתו ה-90 בגיוס 45 אלף לייקים בפייסבוק. גם הראפר ליל ווין מריץ תחרות דומה

אוריאו, העוגיה הוותיקה שתחגוג בשנה הבאה יום הולדת 90, החליטה לשבור שיא גינס במספר לייקים לפוסט בפייסבוק. לשם כך, פורסמה פניה בעמוד המעריצים של אוריאו בפייסבוק שהופנתה ל-16 מיליון המעריצים. בפוסט ביקשו מהגולשים לעשות "לייק" כדי להכנס לספר השיאים של גינס בתור הפוסט שזכה לכמות ה"לייקים" הגדולה ביותר תוך 24 שעות. "אוריאו היא העוגיה האהובה בעולם, ועם עזרתך, תהיה הכי "Liked"" נכתב בפוסט. המטרה הראשונית הייתה להגיע ל-45 אלף לייקים, אך כבר בשעה הראשונה הם הגיעו ל-30 אלף.

הראפר ליל ווין (Lil Wayne) ראה כי טוב, והחליט שאם אוריאו יכולים, גם הוא יכול. וכך יצאה לדרכה תחרות חדשה בעולם המדיה החברתית, שמצטרפת לתחרות העוקבים בטוויטר שניהלו אשטון קוצ'ר ורשת CNNב-2009. כחמש שעות לאחר שאוריאו התחילו במאמץ לקביעת שיא גינס, פרסם הראפר האמריקאי הודעה באמצעות האייפון שלו, ובה ביקש מ-20 מיליון מעריציו שיעשו "לייק" לפוסט שפרסם כדי לעזור לו לשבור את שיא גינס תוך 24 שעות. תוך פחות משעה הפוסט של ליל ווין הגיע ל-200 אלף לייקים.

התחרות טרם הגיעה לקיצה, וכעת מאזן הלייקים הוא 478 לליל ווין, ורק 113 אלף לייקים לפוסט של אוריאו. 24 השעות של אוריאו יסתיימו בעוד כארבע שעות, והם יצטרכו לעשות מאמץ גדול במיוחד כדי להצליח לסגור את הפער. בינתיים, לליל ווין יש שני יתרונות בולטים - יותר מעריצים שעוקבים אחריו, ויותר זמן להגדיל את הפער. לפי דיווח באתר Mashable, לא ברור אם ליל ווין צריך היה להרשם ולתאם את המהלך עם אנשי גינס לפני שהתחיל בתחרות, כפי שעשו אוריאו. אך מזי קזרוני (Mazy Kazerooni), המנהל הדיגיטל/מנהל הדיגיטל (digital manager), של ליל ווין אמר לאתר שהרעיון היה להראות את יכולת המדיה החברתית של הכוכב.

אם אתם חושבים שגם אתם חיות פייסבוק, ויכולים להגיע לכמויות לייקים עצומות במהירות על עדכונים או תמונות שהעלתם, או שאתם יכולים לגייס המון אנשים לקבוצה שלכם, הכנסו לאתר של ספר השיאים, ותראו מהם התנאים המינימליים לקביעת שיאים בתחום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully