וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב ג'ובס נלחם בסרטן ובשמועות על מותו

תמונות חדשות של סטיב ג'ובס, שפורסמו בצהובון אמריקאי, הובילו לגל דיווחים על מותו הקרב של מנכ"ל אפל

האם סטיב ג'ובס גוסס? הצהובון האמריקאי National Enquirer פרסם תמונות של מנכ"ל אפל, כשהוא בדרך לארוחת בוקר עם אשתו, זאת לפני נסיעה למרכז לטיפול בסרטן. בתמונות, נראה ג'ובס רזה וחולה, וב-Enquirer מצאו רופא שאומר על בסיס התמונות בלבד כי לג'ובס נשארו רק כ-6 שבועות לחיות.

בצהובון הבריטי דיילי מייל יצרו קשר עם רופאים נוספים. אלה לא אמרו כמה זמן נשאר לג'ובס לחיות, אך טוענים גם הם שעל פי התמונות, מצבו לא טוב. נזכיר כי ג'ובס אובחן בשנת 2004 כחולה בסרטן הלבלב, אך בגרסה פחות אגרסיבית מבדרך כלל. בעקבות כך, לקח חופשת מחלה ארוכה ב-2004, ולאחר מכן חופשת מחלה נוספת של חצי שנה ב-2009, זאת כדי לטפל "אי איזון הורמונלי". בינואר האחרון, הודיע ג'ובס כי הוא יוצא לחופשה נוספת, הפעם ללא הערכת זמן – מה שגרם לגל שמועות אודות חזרתה של מחלת הסרטן.

באפל טרם התייחסו רשמית לדיווחים של ה-Enquirer, זאת כחלק ממדיניות לא להתייחס למצבו הבריאותי של ג'ובס. המדיניות הזו הותקפה בעבר על ידי משקיעים, אשר טענו כי מצבו הבריאותי של מנכ"ל אפל הוא מידע שצריך להיות גלוי לבעלי המניות של החברה, זאת כיוון שמדובר באדם לו השפעה מכרעת על מהלכי החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully