וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל חברתית מתמיד

גוגל ממשיכה להילחם בברית בינג-פייסבוק, מרחיבה את השילוב של תכנים חברתיים בתוצאות החיפוש

גוגל הופכת חברתית יותר. ענקית החיפוש השיקה היום מספר עדכונים למנגנוני ה-Social Search, שמטרתם לשלב חומרים מרשתות חברתיות ואתרים דוגמת טוויטר בתוך תוצאות החיפוש. החל מהיום, ישולבו התוצאות החברתיות בתוך תוצאות החיפוש הרגילות, כשהן לא מופיעות בתחתית הדף כמו בעבר, אלא מסודרות על פי הרלוונטיות.

נוסף על כך, תוצאות החיפוש הרגילות מקבלות כעת תוכן מוסף בדמות שילוב של אזכוריהן לצד התוצאה. לדוגמה, אם מישהו מחבריכם בטוויטר כתב בעבר על אתר שהופיע בתוצאות חיפוש, ההודעה מטוויטר תופיע ליד התוצאה.

כל אלה מופיעים, כמובן, רק אם אתם מזוהים באמצעות חשבון גוגל שלכם, ואם החשבונות של השירותים החברתיים מקושרים אליו. על מנת להפוך את הקישור הזה לנוח יותר, מאפשרים כעת בגוגל לעשות אותו לא רק בצורה גלויה – כפי שהיה עד היום – אלא גם בצורה פרטית, על מנת לשפר את תוצאות החיפוש בלי להפוך את הזהויות שלכם לפומביות. יש לציין כי בינתיים, החידושים זמינים רק בגרסה האנגלית של גוגל.

הצעדים האלה הם ניסיון, מצד גוגל, להתחרות בבינג של מיקרוסופט בזירה הביתית שלו – חיפוש חברתי. לבינג ייתרון על פני גוגל בתחום הזה, בעקבות הסכם אסטרטגי בין מיקרוסופט לפייסבוק. במסגרת ההסכם, משולבים תכנים של חברי פייסבוק שלכם בתוצאות החיפוש בבינג.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully