וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק מוזילה את ה-NGN

23.2.2011 / 12:25

במסיבת עיתונאים שקיימה החברה בפייסבוק, הכריזו ראשיה על הוזלה של עשרות אחוזים בחיבורי 20 ו-30 מגה

בזק מורידה את מחירי החיבור ל-NGN בעשרות אחוזים. במסיבת עיתונאים שקיימה היום החברה בפייסבוק, הודיעו מנכ"ל בזק אבי גבאי וסמנכ"ל השיווק שלה רן גוראון על הוזלה של עשרות אחוזים במחירי החיבורים במהירות של 20 ו-30 מגה.

"התחלנו עם 10 ו-15 מגה והצלחנו להגיע ללמעלה מ-200,000 לקוחות בקצבים האלו. הלקוחות רוצים לעלות בסולם המהירויות. אנחנו משיקים היום קצבים במהירויות אחרות לגמרי. מבחינתנו "השקה" זה הפחתת המחיר למחיר שהציבור ברובו יכול לרכוש. מהירויות של 30 מגה ירדו ב-25% והציבור יוכל לחסוך כ-800 ש"ח בשנה", אמר אבי גבאי. "אנו מאמינים שנצליח להעביר מאות אלפי לקוחות ל-20 ו-30 מגה, ומתכננים להמשיך באסטרטגיית ה-Value For Money - יותר מהירות ושירותים תמורת פחות כסף. בעתיד נשיק קצבים מהירים יותר, וגם המחירים שלהם יופחתו בצורה משמעותית".

לאחר עדכון המחירים יעלה חיבור 20 מגה בבזק 120 ¤ במקום 149.90 ¤. חיבור במהירות של 30 מגה יעלה 130 ¤ במקום 199.90 ¤.

הספקיות יישרו קו

סמנכ"ל השיווק רן גוראון סיפר שכ-20,000 לקוחות מצטרפים מדי חודש לשירותי ה-NGN. "לאחר שהשוק השתנה, ו-200 אלף צרכנים כבר גולשים היום בקצבי 10 מגה ומעלה, הגיע זמנה של בזק לעבור למהלך הבא - קידום קצבים גבוהים במיוחד. התמחור החדש הופך את הפרש המחיר בין הקצבים הגבוהים לזניח, ועומד על עשרה שקלים בלבד", אמר, וקרא לספקיות האינטרנט לבצע מהלך דומה ולהפחית את עלותם של החיבורים במהירויות הגבוהות. "כרגיל, הספקיות מבחינתן מתייחסות למה שקורה בשוק ומציעות הצעה אטרקטיבית משלהן".

עוד סיפר גוראון שהמבצע החדש המשלב בין חבילת תקשורת של ספק+תשתית, במהירות של 10 מגה, ומכשיר אייפד "הולך יפה מאוד". הוא הבטיח שבזק תעלה עד סוף השנה את ה"בזק סטור" לפייסבוק, וכן תשיק שירות שיאפשר להורים לנטר את פעילות ילדיהם ברשתות החברתיות.

גילוי נאות: וואלה! היא חלק מקבוצת בזק

  • עוד באותו נושא:
  • בזק
  • ngn

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully