וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשקיעים לאפל: חשפו תוכניותיכם

23.2.2011 / 17:10

משקיעי אפל דורשים מהחברה לפרט את תוכניותיה ליום שאחרי סטיב ג'ובס. מועצת המנהלים תידרש לנושא בפגישה היום

קבוצות משקיעים דורשות מחברת אפל לחשוף את תוכניותיה ליום שאחרי סטיב ג'ובס. בעלי המניות באפל עומדים להתכנס היום ולדרוש מדירקטוריון החברה פירוט לתוכניותיה לעתיד הקרוב, בו כנראה לא יהיה מנכ"ל החברה החולה סטיב ג'ובס חלק מהתוויית דרכה. המועצה תידרש לחשוף כיצד היא מתכוונת למלא את מקומו של ג'ובס ולפרט כיצד נבנה צוות ההנהלה שאמור לתפוס את מקומו של המנכ"ל המיתולוגי.

"לבעלי המניות מגיע לדעת שלחברה יש תוכנית", אמרה לבלומברג ג'ניפר אודל, מ"איגוד העובדים הבינלאומי של צפון אמריקה". "אנחנו רוצים לדעת שחברות חושבות על הנושאים הללו. חברות אחרות עושות זאת, ואפל היא מנהיגה בתעשייה שלה, כך שגם היא צריכה לנהוג כך".

הכינוס היום תהיה ההזדמנות הראשונה בה ישאל דירקטוריון החברה על מצבו של סטיב ג'ובס, שהשמועות טוענות כי הוא גוסס ונותנו לו רק שבועות ספורים לחיות. דוברת החברה סירבה לענות על השאלה האם ג'ובס עצמו יהיה נוכח בישיבה החשובה.

באפל מתנגדים לצעד הנדרש וטוענים שגילוי תוכניות סודיות יעזרו למתחריה של החברה ויקשו על צוות ההנהלה. בינואר הצהירה החברה בשימוע רגולציה שיש לה "תוכנית ירושה", אך הפרטים נשמרים בחיסיון מכיוון שפרסומם ייתן למתחרים יתרון לא הוגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully