וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל יחסום פורנו ופייסבוק

TheMarker Online

24.2.2011 / 14:10

באגף התקשוב בצה"ל החליטו על חסימת הגישה לאתרי אינטרנט "לא ידידותיים" מהמחשבים בבסיסים

כחלק מהמלחמה החדשה שהכריז צה"ל על תופעות של זליגת מידע וכן מתוך ניסיון להילחם בווירוסים עוינים שמסתובבים ברשת, החליטו באגף התקשוב על חסימת הגישה לאתרי אינטרנט "לא ידידותיים" מהמחשבים בבסיסי צה”ל, הכוללים אינטרנט אזרחי, כך מדווח עיתון "במחנה" בגיליון האחרון.

במחנה מדווח כי הגלישה באינטרנט דרך מחשבי הצבא נעשית כיום באופן חופשי. על פי התוכנית החדשה, יסוננו בשלב הראשון אתרים אשר תוכנם מוגדר כבעייתי עבור אנשי הביטחון. בשלב הבא יסוננו אתרים בעלי אופי "בעייתי מבחינה ערכית", ביניהם גם אתרי פורנו.

לפני כשנה הוקם באגף המודיעין ענף מיוחד שמטרתו לאתר מקרים של הדלפת מידע צבאי על ידי חיילים וקצינים שלא בזדון דרך הרשתות החברתיות, וכן הדלפות לאמצעי התקשורת השונים. במסגרת פעילותו, אחראי הענף על סריקת רשתות כמו פייסבוק, מייספייס וטוויטר. חסימת אתרי הפורנו אמנם לא הוזכרה בעבר כחלק מהמהלך, אך ככל הנראה קיים כאן ניסיון לעשות "צעד חינוכי" במקביל לצעדים ההגנתיים.

בשנה שעברה הואשם קצין באחת מיחידות המחשבים בצה”ל, במעשי סדום ובבעילה אסורה בהסכמה - אחרי שככל הנראה יצר קשר עם קטינות דרך האינטרנט. לפי כתב האישום, פנה הקצין לאלפי נערות וביקש מהן לגעת בגופן מול המצלמה, ובהמשך אף נפגש לכאורה עם חלק מהן וקיים איתן יחסי מין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully