וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק צוקרברג: עכשיו הקומיקס

24.2.2011 / 12:24

לאחר שגילמו אותו בסרט ובטלוויזיה, כעת הוא גם דמות מצוירת. חוברת קומיקס חדשה מתארת את חייו של מנכ"ל פייסבוק

מייסד פייסבוק מארק צוקרברג הפך בשנים האחרונות לחלק אינטגרלי מהתרבות הפופולרית. לאחר שעשו עליו סרט קולנוע מצליח וזיכו אותו בחיקוי בתוכנית ההומור האמריקאית Saturday Night Live (בה גם התארח לאחרונה) עכשיו מגיעה גם הדמות המצוירת. חברת הקומיקס הקנדית Bluewater הוציאה חוברת קומיקס ביוגרפית המתעדת בציור את חייו של היזם הצעיר.

את הסיפור כתב העיתונאי ג'רום מיידה, וציירה אותו סאל פילד. "זה סיפור מרתק. נהניתי לתחקר אותו. מארק צוקרברג הוא המיליארדר הצעיר בעולם והוא יצר משהו שהשפיע עמוקות על העולם. עם זאת לא יודעים עליו הרבה", נימק מיידה את הסיבה לעיסוק החוברת במנכ"ל פייסבוק, וסיפר שלא חשש לגעת גם במוניטין הבעייתי של צוקרברג, כדי לנסות ולענות על השאלה "מיהו מארק צוקרברג האמיתי?".

החוברת כוללת 48 עמודים ומחירה הוא 7 דולר. אין זו הפעם הראשונה שחברת "בלו ווטר" משתמשת בקומיקס שלה כדי לתאר ביוגרפיות של אנשים מפורסמים. בעבר פרסמה חוברות דומות שעסקו בשחקנים וויליאם שטנר ו-וינסנט פרייס, בבמאי רוג'ר קורמן ובמפיק ריי האריוסן. כעת מספרים בחברה שחברת הפקה של סרטי אנימציה מעוניינת להתבסס על החוברת עבור סרט מצויר בהפקתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully