וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוסקר של טוויטר

1.3.2011 / 13:21

משתמשי טוויטר הרבו לצייץ בזמן השידור החי של טקס האוסקר, אבל לא שברו את שיאי ציוצי הסופרבול וטקס הגראמי

משתמשי שירות טוויטר בישראל יודעים שאחד השימושים הרווחים בו הוא הערות לגבי תוכניות טלוויזיה (במיוחד "האח הגדול") בזמן שידורן. צורת השימוש הזו אינה בלעדית לישראל, כפי שניתן לראות מנתונים שאסף שירות TweerReach בנוגע לציוצים שנשלחו בזמן שידור טקס האוסקר לפני יומיים.

לפי נתונים אלו, בזמן השידור החי צויצו יותר מ-20 מונחים הקשורים לאוסקר, ביניהם,"אוסקר" ו"האקדמיה". בסך הכל נשלחו 1,269,970 ציוצי אוסקר על ידי לא פחות מ-388,717 משתמשים שונים. שיא הציוצים התרחש בשעה 19:20 (זמן קליפורניה), בה נשלחו 11,780 ציוצים במקביל.

הציוץ שזכה למספר הריטוויטים הגדול ביותר הוא "איזה גסות רוח – אף אחת מדמויות 'צעצוע של סיפור 3' לא טרחה להגיע לטקס", שפרסם אתר ההומור The Onion. עוד ציוצים שזכו לריטוויטים רבים: "צופה באוסקר. לא משתגע על הרחם שהעובר של נטלי פורטמן בחר ללבוש" (קונאן אובראיים), "הודיעו מהאוסקר: קירק דאגלס ינחה את הטקס של השנה הבאה" (ביל מאהר).

עם זאת, ב-, TweetReach שערכה את הבדיקה, לא מתלהבים ואף אומרים שציפו לפעילות רבה יותר. בחברה מציינים שבזמן שידור הסופרבול וטקס הגראמי נשלחו 17,000 ציוצים בממוצע בכל דקה. מנכ"לית החברה ג'ן דייויס מעריכה שהסיבה היא ש"תעשיית הסרטים עדיין לא מצאה את שגרת הטוויטר שלה, ושהסלבריטיז שמשתמשים בטוויטר הם בעיקר מוזיקאים.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully