וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפוס במפגן קשיחות

אולימפוס השיקה מצלמות חדשות, ביניהן מצלמה שמסוגלת לשרוד נפילה של 2 מטרים ו-100 ק"ג משקל

אולימפוס משנה את הפוקוס. חברת המצלמות הותיקה השיקה היום (ד') מספר דגמים חדשים של מצלמות כיס, כשהיא גם משנה את שמות הסדרות שלה. נוסף על כך, השיקה חברת אלודה – יבואנית אולימפוס לישראל, מבצע חדש לכל מצלמות החברה, שייקרא "אולימפוס שווה כפליים". במסגרת המבצע, תוסיף החברה לכל ערכה סוללה נוספת וכרטיס זכרון נוסף, תכלול ממשק עברי לא רק במצלמה עצמה כי אם גם בתוכנת העריכה, ותכפיל את האחריות משנתיים לארבע שנים עבור המצטרפים למועדון הלקוחות שלה.

הסדרה הראשונה היא סדרת Tough, בה מצלמות שאמורות להיות עמידות מפני זעזועים ופגעי מזג האוויר. דגם הדגל בסדרה הזו, 810, מסוגל לעמוד במשקל של 100 ק"ג, לשרוד נפילה מגובה של שני מטרים, ולפעול בקור של -10 מעלות. מעבר לכך, כוללת המצלמה מד עומק לצלילה, ו-GPS מובנה שלא רק מציג את הקואורדינאטות של הצילום כי אם גם את הכיוון (באמצעות מצפן אלקטרוני וחיישנים), וכולל גם רשימת מיקומים.

הסדרה השניה היא סדרת SZ – סופר זום. באולימפוס מתגאים בכך שמצלמת הדגל של הסדר, SZ-30MR, כוללת שני מעבדים, מה שמאפשר לה לצלם תמונה באיכות "מלאה" גם תוך צילום וידאו ב-1080p. מדובר באחת המצלמות הראשונות בעולם שמאפשרות זאת, כשבדרך כלל בזמן צילום וידאו מסוגלת המצלמה לצלם תמונות סטילס רק ברזולוציה של הוידאו עצמו. ובאשר לזום עצמו? יש למצלמה זום x24, המקביל לעדשת 25-600 ב-35 מ"מ.

  • עוד באותו נושא:
  • אולימפוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully