וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרד הטוויטר הראשון

6.3.2011 / 11:19

משתמשי אפליקציית האייפון של טוויטר כעסו על פיצ'ר חדש שמבליט פרסומות. בלחצם, שחררה החברה עדכון נוסף

טוויטר מעדכנת שוב את אפליקציית האייפון הרשמית שלה, לאחר שהעדכון הקודם יצר תרעומת בקרב משתמשיו. לפני מספר ימים השיקה טוויטר גרסה בה הובלטו ה"טרנדינג טופיקס" ("הנושאים הפופולריים"), הכוללים גם נושאים מסחריים, עליהם מרוויחה החברה כסף. משתמשים רבים הגיבו בצורה שלילית לפיצ'ר, המציג את הנושאים הללו באופן בולט, שלעתים מכסה ומסתיר ציוצים רגילים. הם ראו בו דרך ערמומית להכניס לאפליקציה פרסומות שאינן באמת בעלות ערך עבור המשתמש.

משתמשים שביקשו למחות בטוויטר על השינוי פרסמו ציוצים עם ההאש-טאג #dickbar, זאת על שמו של מנכ"ל החברה דיק קוסטולו וכמשחק מילים על Quick Bar – שמו של הפיצ'ר החדש והלא-אהוד. הלחץ עבד, ודובר של החברה הודיעה כי לחנות האפליקציות נשלחה גרסה חדשה, בה "האיזור בו מופיעים הטרנדינג טופיקס אינו מכסה את הציוצים", אלא רק מופיע בראש העמוד. כעת נשאלת השאלה אם שינוי זה ירצה את המשתמשים, או שאלו לא יבואו על סיפוקם עד שהפיצ'ר החדש יועלם לחלוטין. דיק קוסטולו צייץ בטוויטר שהסרה כזאת תהיה "יישום לא אלגנטי". בטוויטר מאמינים כי הטרנדינג טופיקס אכן יכול להוות כלי שימושי עבור הצייצנים ולהביא להם תועלת. קוסטולו הצהיר כי לא מדובר רק בכלי פרסומי, אלא גם ב"כלי עבור הודעות", שבין השאר מציג פרסומות.

בינתיים, אלו שמתוסכלים מהשינוי ולא מסתפקים בהצנעתו – יכולים לבחור אפליקציות טוויטר מתחרות, כמו Echofon ו-Seesmic. אך יש לזכור שבעדכון לאפליקציה הרשמית נוספו גם כלים שימושיים באמת, כגון קיצור לינקים, השלמת שמות משתמש והעלאת תמונות פשוטה יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully