וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג לא מוחקת את הלוח

7.3.2011 / 15:58

סמסונג מכחישה השמועות שהשקת האייפד 2 תגרום לה לדחות או לשנות את תוכניותיה להשיק את דגם Galaxy Tab הבא

סמסונג לא נכנעת לאייפד 2. לאחר שבשבוע שעבר נפוצו שמועות ודיווחים כי עקב השקת המוצר החדש של אפל מתכננת סמסונג לדחות השקת מחשב הלוח החדש שלה Galaxy Tab 10.1 (הכולל מסך של 10 אינץ' במקום מסך ה-7 אינץ' בדגם גלקסי טאב הקודם), מודיעה החברה כי אין שינוי בתוכניתה להשיק את המוצר בקיץ הקרוב. עם זאת, היא עדיין מסרבת להכריז על תאריך השקה מדויק או על מחירו הצפוי.

לאחר ההכרזה על האייפד 2 צוטט בכיר בסמסונג באומרו ש"החברה רואה את עיצובו הדק ומחירו הזול של האייפד 2 כמכשול הגדול ביותר שלה". האייפד 2 יהיה בעובי של 8.8 מילימטר, בעוד המכשיר הבא של סמסונג צפוי להיות בעובי של 10.9 מילימטר. נטען כי לי דון-ג'ו, סגן נשיא בחברה, אמר כי מכיוון שאפל יצרה מכשיר כה דק, גם סמסונג תצטרך לעשות זאת (ואף לשקול תמחור זול יותר עקב העובדה שהאייפד 2 לא יעלה יותר מקודמו), דבר שגרם להנחה שהחברה תדחה את ההשקה.

כעת מכחיש סגן הנשיא טענות אלו. "נמשיך לעשות כל מאמץ כדי לספק את המוצר הנייד החזק ביותר, המעוצב ביותר והיעיל ביותר ללקוחותינו", הכריז. בנוסף, ייתכן כי החברה מתכננת להשיק אפילו עוד דגם בקו המוצרים הזה, שיהיה בעל מסך של 8.9 אינץ'. סמסונג שלחה הזמנה לעיתונאים לאירוע שתקיים בתערובת CTIA באורלנדו בהמשך החודש, שייתכן שהמכשיר יוצג בה.

השקת דגם הגלקסי טאב הראשון לוותה בטענות כי אני החברה אינם מרוצים מקצב המכירה. למרות שמנכ"ל סמסונג הכחיש זאת, איזכר סטיב ג'ובס את הנתון הזה בהצגת האייפד 2 בשבוע שעבר, והדגיש את העובדה שהאייפד חולש על 90% משוק הטאבלטים. מהאייפד נמכרו 15 מיליון מכשירים, בעוד שמהגלקסי טאב הראשון נמכרו רק שני מיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully