וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארד דיסק גדול

7.3.2011 / 16:46

ווסטרן דיגיטל מתרחבת: רוכשת את חטיבת האחסון של חברת היטאצ'י תמורת סכום של 4.3 מיליארד דולר

חברת ווסטרן דיגיטל הודיעה היום על רכישת חטיבת האחסון של חברת היטאצ'י - Hitachi Global Storage Technologies, בסכום של 4.3 מיליארד דולר. בכך היא מוציאה למעשה מהמשחק מתחרה גדולה מאוד שלה. העסקה צפויה להיחתם ברבעון השלישי של 2011, והתשלום יחולק ל-3.5 מיליארד דולר במזומן ועוד 25 מיליון דולר במניות של ווסטרן דיגיטל, שערכן כעת הוא 750 מיליון דולר. שני מנהלים בכירים בהיטאצ'י יצטרפו לדירקטוריון החברה הרוכשת.

ווסטרן דיגיטל היא חברה ותיקה וידועה בתחום הכוננים הקשיחים. היא הייתה הראשונה ששיווקה הארד-דיסק של 1 טרה-בייט בגודל 2.5 אינץ', בשנת 2009. העסקה מגיעה שש שנים לאחר קיום עסקה דומה, בה קנתה חברת Seagate את חברת Maxtor עבור שני מיליארד דולר.

ווסטרן דיגיטל צפויה למעשה לחסל את שם המותג של הכוננים הקשיחים של היטאצ'י ולשווק כוננים רק תחת שמה שלה. "הרכישה היא הזדמנות ייחודית עבור ווסטרן דיגיטל ליצור ערך נוסף עבור הלקוחות, בעלי המניות, העובדים, הספקים והקהילות שאנו מפעילים", מסר נשיא החברה ג'ון קוין בהודעה רשמית. "אנו מאמינים שהצעד הזה ירחיב את יכולות הפיתוח והחדשנות שלו וייצור קטלוג מוצרים עשיר וכולל.

"הצעד הזה מצרף שני מנהיגי תעשייה עם עבר מוכח של יכולת. יחד נוכל לספק ללקוחות ברחבי העולם את המוצרים והשירותים המשכנעים ביותר – לצרכנים פרטיים ולארגונים", מסר סטיב מיליגן, נשיא חטיבת היטאצ'י הנרכשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully